Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chatbox: Victorian London - ORPG

+2
Departure
paranoïde
6 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 07:12

Well clearly geen overbevolking maar toch barst los


Laatst aangepast door paranoïde op zo 17 feb 2013, 07:26; in totaal 1 keer bewerkt
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Departure zo 17 feb 2013, 07:21

huh, is er toestemming?
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van fortisetliber zo 17 feb 2013, 07:23

^ Voor een ORPG is er geen toestemming nodig dacht ik. (:
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 07:23

Er mag niet zonder algemene toestemming van de moderators en zonder overleg een RPG worden geopend. Hiervoor kun je een moderator een privé-bericht sturen. Dit geldt niet voor ORPG's.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Departure zo 17 feb 2013, 07:24

Oh het is dus een ORPG, excuses dan.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 07:26

maakt niet uit hoor ik heb het er bij de chatbox ook niet meer boven gezet ik zal even kijken of ik het nog aan kan passen.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 07:29

Laughing wanneer ga jij je status humor invullen 'overbevolking' ziet er netjes uit ik ga binnenkort even tijd zoeken om het een en ander uit te diepen.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 07:31

uhm dat ga ik doen zodra ik m'n wasjes heb gedraaid en alles gestreken heb deal, doe dat maar en neem de tijd ik moet er ook nog aan beginnen.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 07:39

Ik ben er benieuwd naar ik weet nog helemaal niet wie ik moet faceclaimen voor mijn 'vent' en succes met je wasjes en je strijk hé Wink
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 07:44

Ik heb wel wat voor je, tenminste ik denk dat je het misschien wel wat vindt ik zal je wel even mailen met wat sites enzo dan kun je er nog eens rustig naar kijken. Ik heb ondertussen iemand die geknipt is voor mijn rol ik moet er alleen een middagje goed voor gaan zitten. Dat komt helemaal goed maak je geen zorgen, of misschien ook wel ik heb vandaag nogal een tic vanmorgen was ik al vroeg en luid zingend uit bed en ik heb de hele keuken gedaan en ben aardig met de stofdoek en stofzuiger bezig geweest en toen heb ik de ramen ook maar een beurt gegeven en daarna meteen maar de badkamer en de wc's gedaan er is helaas wel een fotolijstje gesneuveld maar ik ben even in de weer met de wasmachine, je ziet me wel weer een keer verschijnen hopelijk met een lap tekst voor m'n rol
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van xCarousel zo 17 feb 2013, 07:48

SOPHIE JE BENT OOK ROZE NET ALS IK! Very Happy
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 08:00

affraid oui oui oui, haha dat komt omdat ik me bij jouw groep had aangemeld om te zien of mijn naam dan ook roze werd en toen had Kelly dat gefixt en nu is mijn naam dus roze maar stiekem hou ik niet van roze hihi maar we hebben wel dezelfde kleur nu hea! dan heb ik er wel wat voor over.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van DayXdream zo 17 feb 2013, 08:00

W8, wat is een orpg? ahhaa
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van DayXdream zo 17 feb 2013, 08:05

ziet r wel vet gaaf uit btw
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 08:07

paranoïde schreef:Ik heb wel wat voor je, tenminste ik denk dat je het misschien wel wat vindt ik zal je wel even mailen met wat sites enzo dan kun je er nog eens rustig naar kijken. Ik heb ondertussen iemand die geknipt is voor mijn rol ik moet er alleen een middagje goed voor gaan zitten. Dat komt helemaal goed maak je geen zorgen, of misschien ook wel ik heb vandaag nogal een tic vanmorgen was ik al vroeg en luid zingend uit bed en ik heb de hele keuken gedaan en ben aardig met de stofdoek en stofzuiger bezig geweest en toen heb ik de ramen ook maar een beurt gegeven en daarna meteen maar de badkamer en de wc's gedaan er is helaas wel een fotolijstje gesneuveld maar ik ben even in de weer met de wasmachine, je ziet me wel weer een keer verschijnen hopelijk met een lap tekst voor m'n rol
oops ik ben een slechte voor multitasking maar doe dat maar ik hoop dat er iets tussen zit ik vind het altijd zo'n ramp om een goed gezicht te vinden en ik ben uitgekeken op Simon, ik wil iets heel anders en ik kan het juiste niet vinden. Zeg vertel wie heb jij gevonden (ik mis de naughty smile Rolling Eyes ) haha lekker vrolijk ik wil je wel eens horen zingen dan stiekempjes typisch typisch moet je weer iets slopen. Nou doe dat ik zal binnenkort ook binnenvallen met m'n char
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 08:10

DayXdream schreef:W8, wat is een orpg? ahhaa
Ik weet niet waar de O in de afkorting voor staat maar het is een RPG waar maar twee mensen aan meedoen
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van DayXdream zo 17 feb 2013, 08:56

.... wtf hahhaha, ohh w8
dan kan je dus een sl met iedereen tegelijk hebben
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 11:07

Mijn brein is niet actief genoeg om dit te snappen, ik sta al op slaapmodus vreemd genoeg. Oh en Loesje ik heb me meer dan vermaakt met je gifs en ik denk dat ik er een tussenuit heb weten te halen maar nu wil ik wel weten wie jij neemt muh.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 11:30

Je zult gewoon moeten wachten tot ik klaar ben dan zal ik je verassen maar ik denk niet dat je hem kent maakt niet uit hij is een lust voor het oog op erewoord. Ik ging voor de tv strijken schoot niet erg op en ik liet de strijkijzer iets te lang op m'n shirt staan dat is wat minder. Nou ik ga de fruitmand bestelen opdat ik nog wat nachtelijke studies aan m'n stillevens kan toevoegen dat lukt altijd goed 's nachts
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 17 feb 2013, 12:16

Helder ik ben m'n shirts aan het opvouwen maar ik bedoelde niet m'n shirt No
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 feb 2013, 20:37

dat vind ik nou eens flauw, vit doorwerken dan en nu maak je me helemaal nieuwsgierig. haha ik met m'n muffe kop snapte maar 1/3 van je tekst en moest nog een stuk of drie keer lezen voordat ik begreep dat je fruit uit de fruitmand ging halen en er geen ging bestellen oops x; je blijft me wel verbazen zeg ik vond jou wel iemand die netjes op tijd naar bed zou gaan na al dat zwoegen met die stofdoek. En er dwaalt een stuk Engels rond in de beginpost sweetie ik heb je nu toch echt wel betrapt op wat schoonheidsfoutjes snoepsie.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde ma 18 feb 2013, 02:27

Ik denk dat ik eerst een uurtje ga werken aan een biografie en gedoe van Leonardo da Vinci en daarna begin aan een van m'n chars. :') ik hou van vrije middagen dan ben ik ook altijd enorm productief héhé. Ja nou eigenlijk ben ik wel een nachtmens maar meestal dwing ik mezelf gewoon om op tijd naar bed te gaan omdat ik moeite heb met opstaan alleen ik hoefde pas rond 10:00 te lessen en ik moest nog een paar stillevens maken en met het licht van mijn bureaulamp op het fruit heb ik heel mooi kunnen werken met schaduwen etc. Ja klopt Engels is niet mijn moedertaal dus tenzij ik de taal echt feilloos beheers zal ik me niet laten verleiden door allerlei literatuur om iets in die taal te schrijven omdat 'alles in het Engels zoveel beter klinkt' maar ik heb heel veel info uit het Engels vertaald en ik was te lui om dat ook te vertalen vandaar de bron erbij ik heb het ook letterlijk gekopieerd enzo dat verklaart misschien kan ik mezelf er nog eens toe zetten.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie ma 18 feb 2013, 04:57

en dit kenmerkt je echt doe maar rustig ik zoek ook nog ergens tijd maar ik moet dadelijk weer de baan op le sigh zegmaar dus dat zit er eventjes niet zo in. Oh zou je die biografie willen doorsturen hij komt als uomo universalis en toonbeeld van de renaissance tot in de detail terug volgens mij dus ik moet er ergens nog een hele studie naar doen stiekempjes, ik heb ook nog een heleboel uittreksel voor je klaarliggen over de Nederlandse opstand die komt sws terug in het centraal examen en als je wil stuur ik ook de diashows door die we hebben gekregen. aha lekker toen jij dat postte zat ik net op de fiets ik had behoorlijk geluk met m'n tussenuren die aansloten en uitvielen etc. Oh maar jij spreekt toch best wel vloeiend Engels, je doet toch Cambridge of niet?

Mhihi ik heb zo'n zin om te spelen maar ik moet eerst uitschrijven en uitschrijven en nog eens uitschrijven maar ik heb wat char's op je liggen wachten geez hou je vast tootie
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie ma 18 feb 2013, 04:59

nouja ik ben er hopelijk vanavond wel weer ga in de stad wat eten en dan trainen
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde ma 18 feb 2013, 05:07

wat kenmerkt mij? geen zin in dan, ik dacht dat je weer intensief bezig was und mit Spaß aber nein? Jaja ik stuur alles sowieso naar je door ik verzamel het in een mapje ik heb ook nog kunstgeschiedenis en verdiepingen van alle schilderijen van Leo's hand en ook die allegorieën die we hebben gehad heb ik in z'n geheel voor je uitgediept etc. dus die stuur ik binnen nu en een paar uur naar je toe, holy shit waarom heeft jouw school van die behulpzame leraren of waarom is mijn geheugen zo belabberd ik wist echt niet dat de opstand in het CE zou komen en dat vind ik juist minder interessant. puik hoor maar ik was toevallig wel om 12:50 uit splut <333. Ja nou nee ik doe geen Cambridge dat overweeg ik, als ik groen licht krijg ga ik dat doen zegmaar en ik spreek aardig Engels maar het is niet m'n moedertaal. Ik ook ik ook maar we doen het gewoon low-tempo zoals ik altijd alles aanpak sloom en lui.

Veel plezier en laat het smaken Sophietje
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum