Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chatbox: Victorian London - ORPG

+2
Departure
paranoïde
6 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde zo 24 feb 2013, 03:58

ach germ, maak je maar geen zorgen hoor ik ben aangesloten bij de vrome vrouwenclub en ik draag steunkousen met kuisheidsbanden je zou er goed aan doen om me niet altijd even serieus te nemen en dat laatste weet ik ook wel hoor Sophske <3.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 24 feb 2013, 04:02

ah dat is een hele geruststelling nu wil ik jouw tijgerpunten wel eens zien, vooruit.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde ma 25 feb 2013, 06:36

*sigh* ziehier het resultaat van ons gesprek, laat ik er snel over ophouden en een beroep doen op je intellect om dit topic weer op niveau te krijgen. (ik heb ze overigens per mail gestuurd). Ik heb eindelijk een beetje tijd, geschiedenis ging best wel goed ik denk dat ik wel iets boven een acht heb gehaald. Veel infodump over de Opstand en de reformatie en veel te weinig over expansies en de renaissance, voorspelbaar maar jammer. Nu ga ik eindelijk eens proberen om te schrijven wish me luck <3
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde ma 25 feb 2013, 08:15

Ik ben veel te fanatiek bezig mijn ouders zijn niet thuis en er komt blijkbaar iemand hier meuren dus ik voelde me geroepen om het hele huis een beurt te geven en wat wasjes weg te werken. En nu ben ik, natuurlijk vergeten te eten dus nog even lekker wat pompoen roosteren in de oven en lekker met tomaat en knoflook en parmezaanse kaas <3 en dan staat m'n hoofd niet meer naar huiswerk (ook omdat ik gisteren al angstaanjagend productief was) dus ga ik mogelijk tot diep in de nacht vogelstudies maken met m'n vetvingertjes en houtskool (als ik dat nog kan vinden). hmm leven <3
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde ma 25 feb 2013, 08:22

clown be happy als je terug bent van waar je vandaan komt heb je een aantal wachtende berichten en ook twee in je mailbox vermoedelijk. Ik ben in een springerige stemming die ik graag wil delen, moet ik echt omzetten in iets bruikbaars want ik ben alleen thuis niet de meest handige situatie dus.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie ma 25 feb 2013, 11:26

Ah Goedzo meisje ik zal voor je cijfer duimen maar je had sowieso echt extreem veel voorbereid dus iets boven de negen zou echt op z'n plaats zijn voor je, ik hoop het. Zelf heb ik woensdag geschiedenis en ik kan je niet genoeg bedanken voor alle hand-outs dat scheelt me zeker een paar uur <3

Haha lekker toch ik ben meestal te lui daarvoor en ik weet ook niet waar te beginnen en we hebben een schoonmaakster maar het voelt wel goed zeker. Mjumm stuur in een pakketje ik kom echt eens bij je tafelen. Mih ik wil ruilen jouw avond klinkt artistiek en vrij en zorgeloos ik snap niet hoe jij alle school en vrienden en shit zo makkelijk en evenwichtig kunt combineren. Wie komt er slapen dan, Hugo?
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde wo 06 maa 2013, 03:22

n'aahw long time

Is je geschiedenis nog gelukt, mijn cijfer was prima in ieder geval ik had een 9,3 voor de repetitie en een 10 voor de SO dus dat loont.

haha nou late respons maar ik hoor het wel vaker dat veel van mijn vriendinnen het ook moeilijk vinden om alles te combineren en bij te houden. Ik had daar ook een tijd wel last van maar ik ken mezelf gewoon heel goed qua leren ik leer meestal gewoon vrij hard voor een toets en let wat op in de les en verder ben ik niet bizar veel tijd kwijt aan huiswerk, en ik doe het 's nachts dat spaart tijd uit maar blijkt niet voor iedereen te werken. Bovendien neem ik de laatste tijd sneller dingen op, leren gaat veel makkelijker etc. ehm nee er kwam een vriend van m'n vader over hier.

Maargoed to the point. Ik heb het gelezen en beantwoord al wist ik echt niet zo goed wat ik moest zeggen maar Sophie echt doe het rustig aan, heel veel sterkte en praat erover echt doen Soph, o en je mail lezen.
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie do 14 maa 2013, 08:02

ah Loes ik kan je echt niet genoeg bedanken, in de eerste plaats voor je uitleg en geduld ik ben nog steeds bang maar ik heb nu ongeveer een concreet beeld wat ik moet gaan doen dus echt muchos grazios dat je de tijd hebt genomen. Ten tweede ontzettend bedankt voor je laatste mailtje, mijn dag was niet echt spetterend en een beetje naar maar door jouw mailtje heb ik werkelijk hardop zitten lachen. En misschien moet ik je nog wel het meest bedanken voor je steun en (alweer) je geduld, thanks dat ik tegen je aan heb mogen lullen en dat je 'luisterde' en alles en bedankt dat je bent blijven mailen terwijl ik nergens meer op reageerde. Verdient een knuffel <3

to the point, ja geschiedenis was prima ik had een 8,9 en yummz goed gedaan, ooit creëer ik ook zo'n instelling voor mezelf, misschien op de uni.

Je had echt niet hoeven wachten op me dus als je wil mag je posten, took some time maar zal ik anders even stellen dat volgende week zondag uiterst is dan push ik mezelf er even overheen. <3
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde do 14 maa 2013, 12:09

No big deal en oké we hebben een datum dan.

Ik probeerde Me net nog eens over die tekst te buigen maar mijn brein protesteerde toen Icaruslief met z'n mond in de zee knalde of wat het ook mag zijn, moraal van het verhaal: vlieg nooit te dicht bij de zon en probeer geen zaag of passer uit te vinden want dan eindig je als een sneue patrijs die lacht om andermans sterven
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie za 16 maa 2013, 00:16

bonjour deadline bonjour stress Laughing

N'ahw loes je hebt echt humor hoor maar soms eeh... kidding dear ik hou van je humor hoor. Overigens ging die toets dankzij jouw handleiding en dankzij mijn ongenaakbare toewijding echt denderend goed, er kwam uiteindelijk maar een grammaticale vraag in over positoque genu, benoemen wat de grammaticale functie was en vertalen en nog wat vragen over het hyperbaton en die moest ik dan aanwijzen en zeggen in welke naamval en getal ze stonden voor de rest alleen maar over stijlfiguren en gewoon over de inhoud van de tekst a piece of cake maar ik had er dan ook wel hard voor geleerd. Nu ga ik even slaap bijtanken, had gisteren tot 23:00 repetitie met het schoolorkest etc. en daarna zijn we met z'n allen direct doorgegaan naar stratumseind aiaiai.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde za 16 maa 2013, 07:16

Ik heb bij wijze van tegemoetkoming alvast Sophia gepost, kijk maar eens of je d'r wat vindt en of dat je nog graag iets aangepast zou zien. Ja oké ik weet het, geen logische volgorde maar so be it ik had inspiratie alvast daarvoor.

lekker bezig Soph, goed gedaan trouwens ik hoop dat je een goed cijfer hebt dan en slaap lekker nog <3
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 17 maa 2013, 03:37

ah Loesje ze is echt gaaf geworden, ik ga tijd zoeken om Em en scarlett te schrijven oké maar ik kom met het uiterlijk niet zo ver als jij hoor :') nu heb ik echt zin om te spelen gekregen. Ik heb wel een goed cijfer denk ik hoor.
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie ma 18 maa 2013, 12:03

Congratz dearie
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Sophie zo 24 maa 2013, 06:03

Loesje gaat alles goed ik maak me zorgen dearie c: praten?
Sophie
Sophie

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van paranoïde do 28 maa 2013, 08:45

lame, ik ben echt laat maar ik had niet verwacht dat je het zou onthouden Soph echt heel lief dankjewel (ben je tot 00:00 opgebleven ahmm kom hier <3). Well ik weet dat dit verboden woorden zijn maar als je zin hebt mag je een keer langskomen, je hebt m'n adres als je het dan wel van te voren laat weten of anders spreken we ergens af, no force Soph als je geen zin hebt probeer ik het volgend jaar nog eens.

Ik heb een hele respons op je tekst gemaild maar omdat je dit volgens mij altijd eerder leest?? thankyou <3 lees je mail lees je mail voor meer!
paranoïde
paranoïde

Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 16-02-13
Woonplaats : second star to the right

Terug naar boven Ga naar beneden

Chatbox: Victorian London - ORPG - Pagina 3 Empty Re: Chatbox: Victorian London - ORPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum