Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
Turquoised
xCarousel
Departure
Bombshell
Fashitail
fortisetliber
10 plaatsers

Pagina 18 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel za 09 maa 2013, 06:07

ik ben hier!
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel za 09 maa 2013, 06:10

MusicGirl13 schreef:
xCarousel schreef:Ik weet misschien wel iets, maar ik weet niet of je het wat vind. Ik typ het gewoon & hoor het wel.

Ze hebben zo'n beetje dezelfde hobby's. Dus zijn ze in ieder geval goed bevriend. Nathan speelt graag piano & is daar ook goed in. Megan heeft het zichzelf aangeleerd en hulp gekregen van vrienden. Wat nou als Nathan en Megan beste vrienden zijn, alles met elkaar delen, bij elkaar doen als of ze thuis zijn etc. Dan kan het misschien zo zijn dat Nathan Megan heeft geholpen met het piano spelen en leert hij haar dansen etc?

Jaa we kunnen daar wel iets mee doen (: En eigenlijk zingt Nathan alleen onder de douche, maar dan kan hij ook voor haar zingen omdat ze beste vrienden zijn? c:
is prieem! We kunnen ook gewoon doen dat hij idd voor EN met haar zingt. Dan zingen ze samen, maar laten ze het beiden aan niemand horen.
En indd die ruzie over iets kleins. c:
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 maa 2013, 06:21

Mods weten niet of ze verstand hebben van rpg lol, dus nu ben k nog niet wijzer.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel za 09 maa 2013, 06:50

huh ? ^
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure za 09 maa 2013, 06:59

heehee, ik zou rond middennacht nog even op amber reageren, want ik heb het zo verschrikkelijk druk met alles, echt niet normaal meer. Deze week praktijk examen, daarna belangrijke toetsweek en dan examen project dnakslnsa;klnasklnsa
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel za 09 maa 2013, 06:59

is goed darling, succes met alles! c:
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 maa 2013, 07:21

BLEEEGH BORED
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van MusicGirl13 za 09 maa 2013, 07:24

xCarousel schreef:
MusicGirl13 schreef:
xCarousel schreef:Ik weet misschien wel iets, maar ik weet niet of je het wat vind. Ik typ het gewoon & hoor het wel.

Ze hebben zo'n beetje dezelfde hobby's. Dus zijn ze in ieder geval goed bevriend. Nathan speelt graag piano & is daar ook goed in. Megan heeft het zichzelf aangeleerd en hulp gekregen van vrienden. Wat nou als Nathan en Megan beste vrienden zijn, alles met elkaar delen, bij elkaar doen als of ze thuis zijn etc. Dan kan het misschien zo zijn dat Nathan Megan heeft geholpen met het piano spelen en leert hij haar dansen etc?

Jaa we kunnen daar wel iets mee doen (: En eigenlijk zingt Nathan alleen onder de douche, maar dan kan hij ook voor haar zingen omdat ze beste vrienden zijn? c:
is prieem! We kunnen ook gewoon doen dat hij idd voor EN met haar zingt. Dan zingen ze samen, maar laten ze het beiden aan niemand horen.
En indd die ruzie over iets kleins. c:
Jaa dat is een goed idee (:
Maar waar gaat de ruzie over en hoe eindigt de ruzie?? c:
MusicGirl13
MusicGirl13

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Apeldoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van MusicGirl13 za 09 maa 2013, 07:25

Fashitail schreef:Mods weten niet of ze verstand hebben van rpg lol, dus nu ben k nog niet wijzer.
Dat is wel raar...
MusicGirl13
MusicGirl13

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Apeldoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 maa 2013, 07:28

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Tumblr_inline_mhyy9q77GH1qz4rgp
Valerie
Het was al zo'n twee weken geleden dat ik Danny gesproken had, de laatste keer was de avond dat ik drugs gebruikt had bij hem. Nadat alles uitgewerkt was, en ik me klote voelde was ik naar huis gegaan, in bed gedoken en genoten van een lange nacht. Ik werd gek van de angst maar het ging steeds beter. Ik vermaakte me wel met het spelen van keyboard, online shoppen en zingen. Vandaag was ik lui, en had ik absoluut geen zin om te gaan trainen. Eigenlijk had ik ook geen behoefte om Danny te smsen , hij zou vanzelf wel zien dat ik er niet was. Mijn haar was vandaag half stijl, half krul. Meer slag. Ik had mijn make-up gedaan en zat nu achter de laptop. Voorzichtig was ik aan het zoeken op facebook of ik iets kon vernemen van Amber en haar acties, maar tevergeefs. Na een uur achter de laptop te hebben gezeten dook ik de keuken in om een glas verse jus d'orange te maken. Ik was wel benieuwd of Danny nog iets van zichzelf zou laten horen, misschien was hij wel boos door het voorval met Amber...
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 maa 2013, 07:51

HET TOPIC OP GIRLSCENE IS OPEN, PLAATS DAAR ALSJEBLIEFT JE CHAR OPNIEUW ALS JE DEZE MEENEEMT.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 18 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum