Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
Turquoised
xCarousel
Departure
Bombshell
Fashitail
fortisetliber
10 plaatsers

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 10:15

fortisetliber schreef:Sophie.
Het was onze eerste zoen, en dat was te merken. Niet omdat hij een slechte kussen was, dat zeker niet, maar de aanrakingen waren tussen ons twijfelachtig en speels. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en voelde me alsof ik de leider moest zijn. Niet dat ik meteen seks wilde -dat wilde hij waarschijnlijk niet- maar ik was degene die hem achterover moest drukken, wat ik ook deed.

Justin
Op het moment dat ze me achterover duwde belandde ik in haar bank. Ik trok haar benen aan beide kanten van mijn schoot en liet mijn handen toen op haar billen rusten. Ze was qua kussen best dominant, dat vond ik wel wat hebben. Na een tijdje gleed mijn rechterhand van haar billen naar haar schouderbladen waarbij haar shirtje een klein stukje omhoog kroop en ik voor een kort moment haar huid voelde. Voor een eerste kus was dit nog best een intense, speelse kus ookal waren we al wat ouder dan 15.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 10:23

Sophie.
Ik grinnikte zelfverzekerd en zoende hem wat heviger dan eerst. Ik liet mijn hand naar zijn zaakje glijden. Een beetje plagen mocht. Daar had ik het recht op, vond ik. Ik dacht aan hoe vaak ik het had gedaan. Vanaf mij zestiende had ik een vriendje. Met hem had ik anderhalf jaar en ik was door hem ontmaagd. Daarna nog wat losse vakantieliefdes, one night stands en meer van dat soort zooi.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 10:29

fortisetliber schreef:Sophie.
Ik grinnikte zelfverzekerd en zoende hem wat heviger dan eerst. Ik liet mijn hand naar zijn zaakje glijden. Een beetje plagen mocht. Daar had ik het recht op, vond ik. Ik dacht aan hoe vaak ik het had gedaan. Vanaf mij zestiende had ik een vriendje. Met hem had ik anderhalf jaar en ik was door hem ontmaagd. Daarna nog wat losse vakantieliefdes, one night stands en meer van dat soort zooi.

Justin
' Gheh ' kwam er een beetje geschrokken, lacherig en gespannen uit mijn mond op het moment dat haar hand bij mijn edele delen aankwam. Ondanks dat er een broek overheen zat maakte het me in combinatie met de hevige zoen toch behoorlijk opgewonden. Kort beet ik op haar lip en liet mijn hand daarna onder haar shirtje glijden waar ik figuurtjes maakte met mijn vingers op haar rug. Af en toe gleed ik naar beneden en kwamen mijn vingers een stukje onder de rand van haar jeans.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 10:31

Sophie.
Ik grijnsde weer tegen zijn lippen aan maar stopte even met zoenen toen ik hem vragend aankeek en zijn gulp al opende. Ik liet mijn hand in zijn boxer glijden en aaide over zijn 'ding' terwijl ik een beetje op hem ging zitten.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 10:36

Justin
Mijn ogen opende zich weer op het moment dat ze haar lippen van de mijne haalde. Een frons verscheen in mijn voorhoofd toen ze mijn gulp opende maar voor ik iets kon zeggen voelde ik haar hand in mijn boxer glijden en merkte ik dat er iets begon te groeien in mijn boxer. Ik beet op mijn lip en zuchtte. ' Sophie. ' opperde ik toen terwijl ik haar een beetje beduusd aan keek, weken, maanden hadden we alleen maar gesprekken, zojuist hadden we voor het eerst gezoend en nu zat ze meteen al met mijn handen in mijn broek. Het was de wantrouwigheid, maar ik kreeg hier niet meteen het beeld bij dat alles wat ze tegen me gezegd had waar was. Maar als het haar alleen om de seks ging dan koos ze wel iemand anders. Ik schudde mijn hoofd een beetje bedenkelijk, het liefst zou ik de kleren nu van haar lijf scheuren aangezien ik ontzettend opgewonden was, maar ik wilde voor een keer niet de verkeerde dingen doen, ook al kon ik dat niet goed laten merken. Ik vond Sophie echt een leuk meisje.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 10:40

Sophie.
Verbaasd kwam ik van hem af, mijn shirtje zo omhoog dat een stukje van mijn lichtroze beha te zien was. Ik keek hem aan en zei: "sorry. Ik ga te snel," was het mijn libido dat opspeelde, of voelde ik meer dan bij mijn normale onderonsjes met dit soort 'einddoelen'.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 10:43

Justin
Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, normaal was het het meisje dat een jongen stopte. Ik had mezelf nu flink voor schut gezegd. ' O mijn god dit is echt voor lul. ' mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Sophie. Mijn gedachten waren een rare boel. Ik fronste mijn wenkbrauwen uiteindelijk, ik wist dat ik Sophie leuk vond maar echt iets van haar kant had ik nooit gehoord, vandaar dat ik haar nooit eerder gezoend had. ' Waarom zoende je me? ' vroeg ik een beetje onzeker. ' Want als je van plan bent om friends with benefits te zijn dan denk ik dat ik beter kan gaan. ' zei ik zacht.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:03

Sophie
Verbaasd keek ik hem aan. "Vanwaar komt deze argwaan?" Ik stond op en trok mijn shirt weer zo dat er precies niets van me te zien was. Wat dacht hij wel? "Ik vind je leuk," Zei ik uiteindelijk. Iets harder dan ik bedoeld had, dat wel. "Ik heb het toch al tegen je gezegd? Ik dacht dat je wel klaar was een paar stapjes verder te gaan dan hoogstens elkaars arm aan te raken," Zei ik op een duidelijke toon. Wat was hij gevoelig.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:14

Justin
Een opgeluchte glimlach sierde mijn lippen toen ze zei dat ze me leuk vond, een warm gevoel. Net op het moment dat ik blij was hoorde ik haar volgende woorden, die best hard overkwamen. Jezus, ze deed net alsof ik een klein kind was, een meisje die me de les ging lezen. ' Wauw. ' zuchtte ik. ' Ik ben niet de enige die overal omheen draaide? ' vroeg ik toen verbaasd. ' Ik had gewoon niet verwacht.. dit. ' ik zuchtte. 'Sorry'
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:18

Sophie.
Ik herstelde me en glimlachend ging ik weer naast hem zitten. "Sorry, ook van mij," Ik wilde duidelijkheid, dat wel. Ik keek naar zijn broek, en dan vooral het gedeelte van zijn geslachtsdelen. Zijn gulp stond nog steeds half open en grinnikend wendde ik mijn ogen weer af. Ik was al best opgewonden en ik vond het toch jammer dat het nu niet meer ging gebeuren. De stemming was nu sowieso weg.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:22

Justin
' Nee.. je hoeft geen sorry te zeggen. ' zei ik kort . Waarna ik merkte dat ze naar mijn broek keek, mijn maatje was nogsteeds stijf en een beetje onhandig ritste ik mijn broek zuchtend dicht. ' Ik wil gewoon niet dat je er spijt van krijgt of zo, ik vind je echt leuk. ' ik zuchtte, gevoelens. ' Het is gewoon raar, van niets ineens naar een hand in mijn broek. ' ik lachte kort.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:25

Sophie.
Om de gespannen sfeer minder gespannen te maken zei ik: "Vrouwen hebben ook een libido," Ik lachte breed en zei: "Ik vind jou ook echt leuk. En ik weet dat ik je alles kan vertellen. En daaronder valt dat ik er gewoon zin in heb. Met jou..." Opeens twijfelde ik. "Het is toch niet... je eerste keer?" Vroeg ik, bijtend op mijn lip.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:29

Justin
' Dat weet ik wel, Soof. ' zei ik grinnikend. Ik glimlachte weer lieflijk bij haar volgende woorden en knikte, toch weer hardop lachend bij haar laatste woorden. Maar mijn wenkbrauwen schoten omhoog toen ze vroeg of het mijn eerste keer was en ik schudde lachend mijn hoofd. ' Nee nee, tuurlijk niet. ' zei ik grinnikend. ' Ik ben al ouder dan twintig, Soof. Ben ik zo stoffig? ' vroeg ik semi-beledigt.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:31

Sophie.
"Ja weet ik veel," Grinnikte ik. "Ik heb nog nooit een jongen ontmoet die er zo iets groots van maakte," Ik schudde mijn hoofd. "Niet dat ik het erg vind." Ik keek naar mijn horloge en zei: "Blijf je slapen?" Ik glimlachte en zei: "Slapen, echt slapen,"
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:35

Justin
' Sorry. ' mompelde ik. ' Ik ben gewoon nogal wantrouwend. ' ik keek even op de klok toen ze vroeg of ik bleef slapen. ' Nou.. oké. ' ik grinnikte zachtjes om mijn eigen gedachten. ' Al denk ik dat ik morgen wel met blauwe ballen zit nu, thanks hé. ' ik keek haar even nep boos aan, gewoon een grapje om de sfeer te breken.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:38

Sophie
Plagerig stond ik op en liep ik langs hem waardoor mijn billen even goed in zijn zich swaren. Ik mompelde: "Dan maken we het toch af..." Maar ik dacht niet dat hij dat verstond. Ik pakte nog een biertje en niet-preuts als ik was tork ik mijn shirt uit en liep ik met mijn biertje naar de douche. "Ik ben even douchen Jus,"
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:41

Nou dan maakt hij het wel alleen af hé. hahahah

Justin
Ik keek even naar haar lichaam, damn. Zachtjes zuchtte ik en keek toe hoe ze weg liep. ' Ja, eh, douchse. ' mompelde ik zachtjes. Toen ze weg was keek ik even naar mijn kruis. Jezus.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:44

Sophie.
Ik grijnsde en eenmaal in de royale badkamer trok ik ook mijn broek, string en bh uit om mijn bier op de wastafel te zetten en zelf in de hete douche te stappen. Ik keek stiekem naar Justin die naar zijn benen leek te kijken. Of zijn deel natuurlijk. God mocht zorgen dat hij zichzelf nu niet ging... bevredigen. Dan zou ik ter plekke kotsen, dat leek me als vrouw topch kut om te zien. Dan kon hij net zo goed bij me komen douchen.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:48

Justin
Met een klein zuchtje stond ik op en aangezien ik het huis al kende liep ik naar de slaapkamer, toen ik door de hal liep zag ik dat de deur open was en dit zorgde ervoor dat ik kort naar Sophie keek in de douche. Naakt. Damnit. Het werd alsmaar erger, gevangen hier in dit huis. Ik beet op mijn tanden en liep daarna steevast door naar de slaapkamer waar ik met een zucht op het bed ging zitten.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Tumblr_mbn351Wf551r47jkb
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:51

Sophie.
Ik stapte de douche uit en knoopte een handdoek om. Daarna liep ik de slaapkamer in toen ik zag dat Justin daar ook zat. Ach, nevermind, we zouden elkaar over een tijdje toh wel naakt gaan zien. Ik liet mijn handdoek vallen en met mijn rug naar hem toe knoopte ik een bh om en trok ik een schone string aan. Daar over heen een joggingbroek en een sweater. Gewoon chill.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 11:55

Justin
Mijn ogen werden even groot toen ze de handdoek liet vallen en ik haar lichaam kon zien. ' Wauw. ' mompelde ik zuchtend. Ik glimlachte kort toen ik haar weer aankeek. Ik stond in een impulsieve actie op en liep vervolgens naar haar toe waarna ik mijn handen onder haar billen plaatste en haar zo optilde, ik duwde haar zachtjes tegen de muur aan zodat ze niet zou vallen en drukte mijn lippen op de hare.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:57

Sophie.
Ik glimlachte. Hier was ik natuurlijk op uit. Ik moest neer hard to get gaan spelen leek het wel. Ik zoende hem terug maar deed precies niets met mijn handen. Ze lagen langs mijn lichaam, ik zag wel wat hij deed.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 02 maa 2013, 11:58

Als ik niet meer reageer slaap ik
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 12:00

Justin
Een zucht ontsnapte uit mijn mond en na een tijdje zo te hebben gestaan tilde ik haar naar het bed, toen ze daar eenmaal op lag trok ik mijn shirt in een opwelling uit en zo ook haar sweater. Ik drukte mijn lippen in haar hals en zoog daar op een stukje van haar huid.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 02 maa 2013, 12:00

haha alvast welterusten! <3
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 9 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum