Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
Turquoised
xCarousel
Departure
Bombshell
Fashitail
fortisetliber
10 plaatsers

Pagina 2 van 18 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 08:01

Lot moet ik opnieuw reageren of ik kan ik zeggen wat er instond?
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure vr 22 feb 2013, 08:02

Kies maar, maak me niet zoveel uit hoor. Samenvatting is ook goed, zolang de handelingen en zinnen die ze gezegd heeft beschreven worden. c:

Ik reageer dan wel wat later in de avond.


Laatst aangepast door Departure op vr 22 feb 2013, 08:02; in totaal 1 keer bewerkt
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 08:02

Pfoei ik sla mezelf echt voor m'n kop, misschien leg k m'n mod functie maar meteen neer aangezien dit soort dingen wel iets voor mij zijn *facepalm*.
Maar na dit wil ik prob nooit meer een topic verwijderen hahaha.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure vr 22 feb 2013, 08:03

Aaawh nahaha.

Nou maar prayen voor Kel c:
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 08:07

Awh joan het is niet het einde van de wereld hahaha

Nou Lot ik doe m'n best, het was een lang stukkie maar nu moet je het hier mee doen:

Fenna.
Eenmaal richting de trap was ik nog steeds aan het grijnzen. ' Sam ' lachte ik kort terwijl ik mijn armen om zijn nek sloeg. De hal kwam me bekend voor, aangezien ik hier al wat vaker langs geweest was. Ik voelde niet veel later hoe mijn rug het matras raakte en ontving met een klein lachje zijn kusjes, ook ik drukte een kort kusje op zijn lippen waarbij mijn tong kort zijn onderlip raakte. Met een glimlach luisterde ik naar zijn woorden, weer perfect. Ik sloeg mijn ogen neer, ' Dan was het allemaal heel anders geweest. ' ik dacht aan die tijd, als we een jaar samen waren geweest hadden we nu misschien een serieuze relatie, met toekomstplannen. Of juist helemaal niet.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 08:14

Ze houden allebei van sporten, zal ik Soof in het zwembad droppen dat ze elkaar tegenkomen? (:
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 08:19

Kan Smile we kunnen ze ook eerst nog wat laten whatsappen maar ik vind het best hoor hihi, in het sportcafé daar dan?
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 08:25

Ja is goed, ik laat haar hem anders wel appen als ze al in dat café zit!

Sophie
Ik zwiepte mijn nog vochtige haar over mijn schouder waarna ik glimlachend een slokje nam van mijn cola light. Ik had de hele middag gezwommen maar was nog niet moe. Vanavond had ik niets te doen en aangezien ik Justin al een tijdje niet had gezien opende ik whatsapp om naar zijn nummer te scrollen. Een beetje verlekkerd keek ik naar zijn foto, maar snel daarna had ik al een berichtje gestuurd: "Hey Justin, ik ben in het café bij het zwembad, kan je chillen? Ik kan anders ook naar jou toe komen, laat maar weten. X"
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 08:32

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_mhqntoMJ1S1r0f5zro5_250
Justin
Vanmiddag had ik afgesproken met een vriend in het sportcafé, net nadat hij weg was gegaan en ik de laatste slokken van mijn biertje nam hoorde ik mijn telefoon gaan, ik zat met mijn rug tegen de muur geleund in het hoekje en haalde mijn telefoon uit mijn zak om vervolgens met een kleine glimlach te zien dat het Sophie was. Waterratje, waar ben je dan? Ik zat hier net met een vriend maar ik zie je niet. ik verzond het berichtje en schoof mijn inmiddels lege flesje bier voor me uit.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 08:35

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_inline_mhs1trZL0v1qz4rgp

Sophie
Ik grijnsde en keek even rond. Toen ik Justin zag zitten knikte ik als teken dat hij naar mijn tafeltje moest komen. Ik keek nog is het café rond. Het was niet zo'n typisch sportcafé als in een kantine, het was mooi en stijlvol, gewoon als een 'afterparty' van het sporten.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 08:56

Sorry had discussie beneden! Ik moet van mijn ouders naar de dokter voor mijn hoest.. maar ik heb niets ik heb gewoon astma en ik gebruik mijn inhaler niet vaak dus nu kreeg ik die net ook weer in mn handen geduwt en al dat gezeur je kent het wel
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 08:58

Ah kut zeg! Doe wel wat et best voor jou voelt!
Neem je tijd trouwens (:
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 09:03

Justin
Mijn ogen keken het café rond en toen ik de ogen van Sophie zag glimlachte ik breed. ' Hé ' riep ik terwijl ik naar haar toe liep en tegenover haar aan het tafeltje neerplofte. Ik zwaaide even naar de man achter de bar en bestelde een redbull. ' Wil jij ook nog iets? ' ik klikte met mijn tong tegen mijn tanden aan.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 09:09

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_mftkugfqLc1ryfjs3o1_250
Sophie
Ik glimlachte en snel nam ik mijn laatste slok cola. Ik trok mijn hempje recht en zei: "Een biertje zou lekker zijn," Ik gaf hem een paar dollars mee. We waren niet aan het 'daten', en dus betaalde ik mijn eigen drinken en eten. Ik glimlachte lief terwijl ik onopvallend naar zijn geweldige lichaam aan het kijken was. Ik gooide mijn haar weer over mijn andere schouder en keek hem licht uitdagend aan.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 09:11

yo sorry maar ik ga zo al, ga nog in bad en moet nog even met een vriendin bellen!
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 09:14

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_mil91boR9W1r5mjago2_r1_500

Justin
Met een glimlach keek ik even heen en weer tussen Sophie en de barman en bestelde met een gebaar een biertje. Ik boog voorover en fluisterde zachtjes, ' Niet teveel bier drinken, daar gaan bepaalde dingen van stinken. ' ik grinnikte en schudde mijn hoofd. ' Grapje, Soof. ' ik duwde het geld terug en liep naar de bar om mijn redbull en haar biertje af te rekenen en ik liep terug naar het tafeltje waar ik haar haar flesje gaf en weer tegenover haar neerplofte met een grijns. ' Alstublieft, mevrouw. '
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 09:14

Awh is prima!
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber vr 22 feb 2013, 09:16

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_inline_mhs1wsQAtr1qz4rgp
Sophie
Ik lachte lief en zei: "Dat hoef je echt niet te doen gekkie," Toch nam ik het flesje aan en nam ik een gulzige slok. Ik negeerde zijn eerste opmerking, ik was niet goed opgewassen tegen dat soort grapjes ofzo. Ik vroeg maar aan hem: "Hoe gaat het met je?" Om een beetje beleefd te zijn.

--
Ik ben nu dus weg, sorry&ik denk tot morgen!
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 09:21

Tot morgen! <3

Justin
' Dat doe ik wel, want ik ben een gékkie.' ik herhaalde het laatste woord net zoals Sophie het zei met een grote grijns. Ik nam een paar slokken van mijn redbull en knikte toen ze vroeg hoe het met me ging. ' Fijn, hoe gaat het met jou? ' ik keek haar lief aan.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure vr 22 feb 2013, 09:32

Kunnen de stukken nog gered worden? Jaa sorry, maar anders ga ik echt hyperventileren zo. Embarassed
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail vr 22 feb 2013, 09:33

Kel zou er na kijken Lot! Ik had nog gereageerd op Sam heuurrr
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel vr 22 feb 2013, 10:29

Amber (oude reactie van gisteren)
Mijn ogen vernauwden zich opnieuw. Vroeger zou de streling over mijn hand mijn hele lichaam doen huiveren. Nu bleven er slechts kleine tintelingen als spoor achter. Zijn hand was warm, die van mij zoals gewoonlijk koud. Ik luisterde aandachtig naar zijn antwoord, en knikte meteen. "Tuurlijk had ik liever een special treatment. Dat ben ik wel waard toch? Überhaupt ben ik meer waard dan een normale straat-sloerie uit New York, of is dat slechts een domme ingeving van uit mijn kant?" vroeg ik en ik hield mijn gezicht een klein beetje gekanteld, om hem in zijn kijkers aan te kunnen kijken. Een klein sierlijk glimlachje kwam rond mijn mond te liggen. "Niet?" vroeg ik en ik trok mijn wenkbrauwen omhoog, om daarna een kus in ontvangt te nemen. Kort fronste ik mijn wenkbrauwen, maar ik bleef het ijskoud aan kijken. Aiden gooide zijn eigen lichaam achterover zodat hij languit op het bed kwam te liggen. Ik gaf zachte schop tegen het mes, zodat het onder het bed door tegen de muur kwam te liggen. Daarna liet ik mezelf over Aiden heen vallen. Aan iedere kant van zijn lichaam een been. Mijn gezicht zo'n vijf centimeter van de zijne verwijdert. "In tegendeel. Je geniet er maar al te graag van als een vrouw ook maar enkel iets toont waar je van kan aannemen dat ze iets om je geeft. Je geniet er van om te zien of iemand van het uitslaan van liefde, naar pure uitslaande doodsangsten kunnen veranderen. Er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren, een korte beweging of het laten zien van een machtsmiddel en je hebt de vrouwtjes aan je voeten liggen. Al die meisjes die je tot nu toe hebt gehad. Het is heel simpel, ze waren niet goed genoeg. Want ooit was er meisje, die jou de liefde gaf die je al die jaren niet had gehad. Je genoot er maar al te graag van, en net toen zij je nieuwe obsessie leek te worden - kwam ze te dichtbij. Ze kwam bijna achter de echte Aiden, en daarom stootte je van haar af. Ze was kapot, maar had ook een belangrijk ding geleerd." Ik tastte met mijn hand op de grond aan de andere kant van het bed, en hield die punt van het mes op zijn voorhoofd gezet. Dit alles gebeurde binnen een oogwenk. "Kill what destroys you," siste ik zachtjes. Mijn ogen begonnen te fonkelen en mijn lippen werden geamuseerd getuit. "In tegen deel, mijn leven na onze break-up was beter dan ooit te voren. Ik leerde om niemand te vertrouwen, te vechten voor jezelf. Je moet altijd de slimste zijn, niet de sterkste. En dat weet jij als geen ander, niet waar?" Mijn ene arm legde ik op zijn borst, met mijn andere arm liet ik het mes boven zijn ogen zwaaien en daarna langs zijn wang richting zijn nek glijden. "Hoe voelt het nou om een keer het onderspit te delven?"


Laatst aangepast door xCarousel op vr 22 feb 2013, 10:54; in totaal 2 keer bewerkt
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Turquoised vr 22 feb 2013, 10:46

Sorry meiden! Ik heb een hele tijd gezocht, maar ik kan het topic jammer genoeg niet meer terug vinden.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel vr 22 feb 2013, 10:53

Turquoised schreef:Sorry meiden! Ik heb een hele tijd gezocht, maar ik kan het topic jammer genoeg niet meer terug vinden.

Maakt niet uit Kels, iig thanks voor de moeite. c:


Laatst aangepast door xCarousel op vr 22 feb 2013, 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel vr 22 feb 2013, 10:53

nevermind.


Laatst aangepast door xCarousel op vr 22 feb 2013, 10:59; in totaal 1 keer bewerkt
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 18 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum