Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
xCarousel
Departure
fortisetliber
Bombshell
DayXdream
Fashitail
10 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 09:33

Fenna
Meteen had ik het glas gepakt en een slok genomen waarna ik hem weer terug geplaatst had. Een kleine, teleurgestelde blik verscheen in mijn ogen toen hij in een andere bank ging zitten. Allerlei momenten flitsten voorbij in mijn hoofd van mij en Sam. ' Ja, hetzelfde liedje.. ' mompelde ik zachtjes. Ik vond het hoe dan ook fijn om met Sam te praten, maar ergens was er een klein meisje in mij die niets liever had dan dat deze jongen.. waar ik een jaar geleden zo hard voor gevallen was, zou proberen om me opnieuw te versieren, nu, dat hij me passioneel zou kussen en zou zorgen dat ik het moment nooit meer zou vergeten. Ik was benieuwd wat er in zijn gedachten rond spookte, misschien vond hij het wel heel erg dat hij me weer tegenkwam en deed hij dit alleen uit beleefdheid, misschien hield hij van me, ik wist het niet. Waarschijnlijk was hij gewoon aardig. Daar was het weer, de onzekerheid. ' Wil je alsjeblieft, ehm ' ik besefte toen ik de woorden uitsprak eigenlijk pas hoe stom het was, maar aangezien het vandaag toch de dag van impulsieve, rare acties was paste het naar mijn mening perfect in het plaatje. ' naast me komen zitten? '
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 09:50

Sam.
Het was alsof we oude wonden aan het openen waren en het was voor mij niet duidelijk wat ze nou precies van het zitten in de appartement verwachten, dat kon gezellig het jaar doornemen zijn of eindigen in het tweepersoonsbed dat alleen bestemd was voor ons alleen. De woorden die als eerste mompelend uit haar lippen kwamen gevloeid lieten een van mijn wenkbrauwen naar boven fronzen en de ogen langs haar lichaam gaan dat reflecteerde naar een blonde schoonheid en in alle definities zou deze uitdrukking wijzen hoe graag mijn verlangen haar op het moment aan de zijde wou hebben. Vrienden en familie was in overvloed, aan geld en gelukkigheid ook geen tekort. Maar als het om liefde ging dat gemengd was als steun en toeverlaat, dan was dat de enige missende puzzel stukje in mijn leven. "Ik vind het echt knap en heb respect dat je die baan gekozen heb." Een nieuwe glimlach schermerde door de aspecten van het gezicht heen en nam een slok van het biertje voordat deze weer werd teruggezet. Toen haar laatste woorden kwamen werden mijn lippen bevochtigt en liet de haast niet ziende ademsappel weifelend door mijn keel rollen om moeizaam een brok door te slikken die er eigenlijk niet was. "Naast jou altijd." Meteen was het lichaam naast haar gesprongen op de bank en hield maar een paar centimeters over tussen onze huiden. Het was alsof mijn geluk vandaag echt niet kon opraken en legde toen heel voorzichtig een hand neer op haar schoot, kijkend hoe ze erop zou reageren.

Ik moet gaan.. ;/
Reageer later in de avond weer!
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van FLUORINEERT wo 13 feb 2013, 09:52

xCarousel schreef:Amber
"Proberen kan altijd toch?" vroeg ik en ik trok mijn beide mondhoeken omhoog. "Af en toe kan ik best wel een goed gesprek voeren met Matt hoor. Hij is... Ja, apart- maar wel lief." Ik haalde mijn schouders op en vernauwde mijn ogen om alle jongens langs te gaan. De meeste kende ik wel, maar er zaten er tussen die ik nog nooit gezien had - en die ik ook zeker niet over het hoofd zou zien. Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog. "Jij bent echt een trut zeg, op de achttiende ben je echt geen puber meer," lachte ik en ik gaf haar een por in haar zij. Ik knikte op haar volgende vraag. "Eigenlijk is het alweer te lang geleden. Net als onze weddenschappen trouwens." Wie de meeste jongens kon fixen, tot op geslachtsgemeenschap op. Danny moest is weten. Hij zou me hoogstwaarschijnlijk van kant maken, maar goed. Geen Danny hier. Ik begon breed te grijnzen toen ze de pillen weg stopte en haar verklaring er bij gaf. "Ik vind het prima. We kijken wel hoe het gaat. Misschien straks een halfje van een kwart- al lijkt het me niet verstandig." Ik werd meegesleurd naar de bar en plofte daar maar op een kruk neer. Ik keek om me heen, maar ver hoefde ik niet te kijken, want het verging van de leuke jongens hier. "Wat denk je zelf?" Ik keek de bar man aan en bestelde meteen een aantal shotjes Sambuca. Veel had ik daar niet van nodig, om wasted te gaan.


okey ik heb geen idee of Amber en Matt goed kunnen praten met elkaar, maar okey. anders verander ik t meteen XD

Zoë
"Doe geen moeite, dat joch praat alleen tegen zijn ingebeelde vriendjes en schrijft al zijn miserie op, verder zegt hij geen woord," ik haalde mijns schouders op en nam een slokje van mijn drankje ondertussen ik lachte. "Weet maar blij met het woord puber, want binnenkort noemen ze je oma," zei ik lachend en ik gaf haar een speels duwtje. Typische, zinloze gesprekken zoals gewoonlijk. "Klopt helemaal. Vooral die weddenschappen. Heb je zin om er eentje af te sluiten? Maar het moet wel een originele zijn, eh lieverd." Ik knipoogde en keek even naar de barman die ik even van kop tot teen bekeek. Niet slecht. Zeker niet. Aardige borstkas waar mijn hand wel eens over mocht glijden. "Best niet," zei ik uiteindelijk. Ik was misschien een losbol en hield van spanning, maar combi drugs en alcohol. Nah, beter niet. "Ik vertrouw de combinatie niet en we kunnen toch losgaan zonder. We nemen het wel eens in als we niets beters te doen hebben. Bij een logeerpartij of zo," zei ik tegen haar. Ik goot mijn drank achterover en keek haar aan. "Goh ik zou het niet weten? Rijmt het op kei hard patsen?" Ik grijnsde en bestelde weer een nieuw drankje. "Ach ja, we zullen ons nog eens goed amuseren. Zo meteen meer op de dansvloer wagen."
FLUORINEERT
FLUORINEERT

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 11-02-13
Woonplaats : AWESOMENESSLAND

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 09:57

Tot dan ! Smile

Fenna.
Ik had niet meer geluisterd naar zijn woorden over mijn werk, alleen maar wachtend op het antwoord. Wachtend op een bevestiging, of natuurlijk een afwijzing. Toen ik zijn volgende woorden hoorde ontsnapte er een klein, zenuwachtig lachje uit mijn keel waardoor ik iets vrolijker werd dan ik al was. Ik voelde zijn aanwezigheid naast me, zijn eigen vertrouwde geur en de warmte die om hem heen hing en zo ook mijn huid aanraakte. Het gevoel dat de jongen waar ik zovaak mee geslapen had, gekust had, van gehouden had weer naast me zat betrok me helemaal. Niet veel later lag ook zijn hand op mijn been. Een vlaag van opwinding en spanning gierde door mijn lichaam, het voelde alsof al mijn zenuwen alert waren en de haartjes op mijn armen en benen rechtovereind gingen staan. Een gevoel van warmte. Met een klein glimlachje draaide ik mijn hoofd om zodat ik in zijn ogen kon kijken en glimlachte kort terwijl het zoveelste zenuwachtige lachje mijn inmiddels tintelende, warme lichaam verliet. Een hart dat stokte in mijn keel, harder klopte dan normaal en dat nog steeds zoveel liefde bevatte voor deze jongeman. In een klein, breekbaar meisje.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream wo 13 feb 2013, 11:12

Fashitail schreef:Valerie
Nog steeds zat ik op de keukentafel toen Danny aan kwam lopen met de pizza en ik grijnsde kort. ' Ik hoef nu nog niets. ' zei ik neutraal. Ik keek toe hoe hij op een kruk ging zitten en over de tafel leunde. Voordat ik er vanaf sprong leunde ik even in Danny zijn richting en drukte een korte kus op zijn lippen. Niet veel later zat ik tegenover hem en had ik één van de drie dozen geopend om er vervolgens zo charmant mogelijk een punt uit te pakken en een klein hapje te nemen. ' Uhm, ik krijg dus echt geen hele pizza op dat je het even weet hé ' zei ik met een grijns. Soms, als ik echt onwijze honger had was één hele pizza nog te doen. Maar op dit moment was het niet nodig om een hele pizza in mijn mond te proppen. ' Nou, eet smakelijk. Hotte Danny. ' ik lachte even hardop om mijn eigen woorden. Hotte Valerie, Hotte Danny. Wat een koosnaampjes.

Danny
Mijn ogen volgden Valerie haar bewegingen, en met een bondige grijns nam ook ik plaats aan de keukentafel. Mijn ogen bleven op haar gelaat gericht. De manieren waarop haar gelaatsuitdrukkingen soms zo spontaan veranderden, op een zeer aangename manier, maakte me geïnteresseerd in haar. Ze amuseerde me. Voor ik het wist had ze zich voorover gebogen, en drukte ze een korte kus op mijn lippen. Zodra ze zich weer terug trok proefde ik nog haar lippen op de mijne. Een reden om weer te gaan grijnzen, en langzaam vielen mijn armen languit op de tafel om laconiek een doos te grijpen. 'Maar één simpel kusje,' pruilde ik toen - alsof ik niet tevreden kon zijn met het feit dat ik al mocht genieten van haar perfecte verschijning. Tuurlijk zat ik te aassen op meer. Zo was ik, vooral gezien ik vrijwel de meeste van de tijd niet eens helder was. Met een heimelijk klein glimlachje tuurde ik haar aan terwijl ze een klein hapje nam, en ik volgde haar handelingen kort daarna. Ik ontblootte mijn tanden zodra ze haar laatste zin uitsprak, en langzaam hief ik mijn stuk pizza als een soort "cheers" teken.
'Eet smakelijk, hotte Valerie.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 11:16

Sam.
De warmte die het volgende moment van haar zenuwachtige lachje afstraalde vertelde me ergens dat alles goed was en gleed toen weer met mijn vingertoppen van haar schoot af. Het was een plotselinge verwijzing naar een begin volwassen vrouw waarvan mijn gelaat zeker wist dat het hart naar haar uitging, hoewel de handelingen nog reflecteerde naar een verlegen jongetje dat nooit eerder gezoend had en het plots warm kreeg van de gedachten dat het ooit zou moeten gebeuren met het aantrekkelijke meisje dat naast hem zat. Het was dat mijn blauwe irissen zich even neersloegen naar het donkere laminaat, anders was de onzekerheid met de stille verlangens overduidelijk te zien in het mimiek en positie van mijn lichaam op het moment. We hadden al eerder het bed gedeeld en knusse momenten met elkaar liefkozend doorgebracht, maar deze situatie leek opeens een te grote stap alsof het simpele pion van het schaakbord zonder aanslagen zou moeten overleven naar de andere kant toe. Zwijgzaam sloegen de donkere pupillen weer omhoog om haar mooie gezicht te hervinden en zocht een hap naar adem om me nieuwe zuurstof te schenken en zo de ademhaling weer in stand te brengen. De mondhoeken krulden zwakjes om en een van mijn handen streek zacht langs haar wang en veegde een aantal verdwaalde blonde lokken achter haar oren. Met mezelf in gedachtes moed aanpraten was het daarna niet zozeer een directie bedoeling geweest, maar liet voorzichtig mijn lippen de hare vinden om haar te zoenen. Het hervatten waar we ooit waren aan begonnen waren, maar deze keer er een gelukkig eind aan breiden.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 11:18

Valerie
' Maar één simpel kusje? volgens mij heb je daarnet bijna het halve circus ervaren. ' zei ik op een neutrale toon. Het was de bedoeling dat mijn woorden er kort uitkwamen, maar in plaats daarvan ontsnapte er toch een lachje uit mijn keel. Ik likte mijn tong kort langs mijn mondhoeken om de eerste pizzapunt die ondertussen op was niet op mijn gezicht te laten vertonen. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen hij zijn pizza omhoog hief en de volgende woorden uitsprak. Benieuwd naar wat er hierna ging komen, niet na de woorden, maar na de pizza. Nadat ik nog een punt naar me toe had getrokken likte ik overdreven lang mijn vingers af waarbij ik Danny met opzet niet had aangekeken. Na mijn eerste twee happen had ik de punt nog even vastgehouden en hadden mijn voeten onder tafel over de benen van Danny gegleden, aan de binnenkant van zijn knieën stopte ik telkens. Daarna ging ik nonchalant verder met het kauwen op het voedsel waar ik al bijna weer genoeg van had. Vanavond was ik geen grote eter dat was duidelijk. Een mysterieuze blik hing in mijn ogen maar een kleine, simpele lach sierde mijn lippen iedere keer als ik Danny aankeek en er een speelse glinstering in mijn ogen verscheen. Het was expres, maar dit wist hij niet. Tenminste, niet zover ik ervan op de hoogte was.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 11:24

Omfg, ik weet het zeker, ik ga nico tortorella voor me homo personage gebruiken. Seriously, hij is goeie vrienden met Erik Knudsen, speelt in scream, speelt in me favo serie op het moment als een homoseksueele pyschopaat, hij is gewoon sex.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 11:24

Fenna
Ik voelde hoe zijn warme hand van mijn been gleed, maar niet veel later mijn zachte huid raakte. Was dit het moment waarop het ging gebeuren? moest ik nu wegrennen? o nee help, wat moest ik doen. Niet veel later, eigenlijk geen seconde later merkte ik dat zijn gezicht naar me toe kwam. Het was dus wat ik dacht dat het was, hij wilde me zoenen. Waarom maakte ik me er eigenlijk ook zo druk om, het was waar ik net nog op hoopte. Hij zou naast me komen zitten en we zouden zoenen, zo passioneel dat ik het nooit meer zou vergeten. In plaats daarvan zat ik nu als een zenuwachtige kip naar adem te zoeken. Maar binnen een tel had ik mezelf herpakt en plaatste ik mijn hand op zijn schouder waarna mijn lippen zacht de zijne raakte en reageerde op zijn kus. Mijn hart maakte een sprongetje en het warme, fijne en vertrouwde gevoel bekroop mijn lichaam weer. De tinteling en golf van spanning en opwinding raasde door mijn lichaam en ik sloot mijn ogen, die ik inmiddels veel te lang open had gehouden om te beseffen wat er nu eigenlijk gaande was. Nu pas kon ik genieten van het moment.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 11:27

omfg, sorry guys, maar ik ben aan het fangirlen onder me serie.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Tumblr_mhzgb8x0r91r6hw7fo5_r1_250

so freakkingg hot.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream wo 13 feb 2013, 11:35

Danny
Onschuldig had ik naar mijn handen gestaard - heimelijk grijnzend en doende alsof ik totaal niet hebberig overkwam. Mijn vingertopjes tintelden echter al. Mijn lippen leken zacht te kloppen - alsof dat ook daadwerkelijk mogelijk was - en mijn hormonen stonden op knappen. Allemaal komend door dat ene goedje wat ik er net even zo in had gekieperd, in het flesje bier vlak nadat ik het van het dopje had ontdaan. Mijn bloed leek tig maal zo snel en hard door mijn aderen te stromen, en het was een raadsel dat ik nog zo laconiek op mijn stoel zat. Normaal gesproken zou ik gaan tappen met mijn voeten, tikken op de tafel, klakken met mijn tong of het ploppen met mijn lippen. Gewoon om ook maar ergens mijn overtollig energie aan te verspillen. Echter was het wel zo dat ik er nog nauwelijks druk van werd. Ik was over die kik heen gegroeid. Ik had mijn bloedcellen te vaak vergiftigd.
Nadat ook ik mijn tweede stuk pizza op had, en inmiddels al aan mijn derde was begonnen - in alle stilte weliswaar, voelde ik plotseling een "iets" langs mijn been wrijven. Langzaam had ik opgekeken, mijn mond lichtjes openhangend terwijl een stuk pizza gekauwd pizza nog op een deel van mijn tong rustte, en ik had diep gesnoven nadat ik mijn mond weer had gesloten. Laconiek had ik mijn stuk pizza voor me neergelegd, starend naar Valerie die zo nonchalant mogelijk haar vingertoppen aflikte en met haar voet als maar hoger streek. In mijn hoofd riep een vervaagde stem naar me dat ik me moest beheersen. Ik moest en zou deze tafel laten staan. Ik moet en zou dit schappelijk gaan onderhandelen. Ik mocht niet- Ik mocht gewoon niet als een havik op haar duiken.
Mijn staar werd plotseling wazig en met leeggegeten mond opende ik mijn mond iets - kijkend alsof ik dwars door Valerie heen keek.
'Ik hoef niet meer...' ging ik toen verder. Hell no, ik hield het niet meer.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream wo 13 feb 2013, 11:35

Departure schreef:omfg, sorry guys, maar ik ben aan het fangirlen onder me serie.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Tumblr_mhzgb8x0r91r6hw7fo5_r1_250

so freakkingg hot.

Ik hou van gayscenes. Ik ga r niet omheen draaien
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 11:43

Valerie
Mijn ogen hadden hem nauwlettend in de gaten gehouden op het moment dat ik mijn voeten langs zijn benen liet strijken. Ik zag het, de wil om zichzelf te beheersen die alsmaar kleiner werd met de centimeter dat ik hoger kwam. Ergens had ik wel medelijden met de arme jongen die alleen maar wilden genieten van zijn pizza met het mooiste meisje tot nu toe. Ow, geloof je het zelf. Een lach was uit mijn zalmroze lippen ontsnapt toen hij zijn laatste woorden uitsprak, zijn blik had het helemaal afgemaakt. ' Ik heb het warm. ' mompelde ik non-chalant. Net alsof ik niets gedaan had zo net bij Danny onder tafel. Eigenlijk viel het allemaal ook wel reuze mee, maar goed.. het was en is een jongen. Zonder iets te zeggen was ik opgestaan en had ik mijn pizza doos naar het midden van de tafel geschoven. Was naar de hoek van de keuken gelopen en had daar mijn shirt binnen een paar seconden uitgetrokken en op de grond laten vallen. Waarna ik op mijn blote voeten binnen een paar seconden weer bij de tafel stond en er opnieuw een bondig lachje uit mijn keel ontsnapte. ' Sorry dat ik je zo pest hoor meneer. ' mompelde ik terwijl ik mijn wenkbrauwen een maal optrok.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 11:48

Ja ik ook, ahaha.

En nu ga ik reagerenn <3
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 11:52


Sam.
Mijn gedachtes wisten dat dit niet langer zo door kon gaan, dat vroeg of laat gestopt moest worden voordat mijn verlangens zich helemaal zouden verliezen in het gezoen en kleren uiteindelijk op de vloer zouden belanden als een andere definitie voor tapijt of vloerkleed. De ogen hadden zich diep gesloten en de ademhaling begon haperend en onregelmatig te worden, de zuurstof werd hier en daar ontnomen door de situatie dat overweldigend was en de lippen begonnen zich uiteen te weken om soms plagend met de tong langs de binnenkant van haar mondhoeken te strijken. De vingers gleden langs de rug naar beneden om haar middel goed te omsluiten tussen de armen en moest even glimlachen onder het schouwspel door. Ze had het bod geaccepteerd en zelf laten zien dat dit goed was, misschien was er toch nog een kans om uiteindelijk de persoon te krijgen waar mijn herinneringen en gedachtes zo lang naar hadden verlangend. Hoewel er altijd nog een mogelijkheid was dat dit refereerden naar een valse gemene droom, of dat ze gewoon zin had naar een lolletje, maar daar hielden mijn hersens liever op het moment niet mee bezig. "Ik heb je gemist." Fluisterde de stem met een kreun die de woorden vebraken die tussen het zoenen door vloeiden.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure wo 13 feb 2013, 11:56

pfoehh, ik ga zo slapen denk.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 11:59

Fenna
Er was geen moment geweest dat ik honderd procent zeker was geweest van mijn acties sinds ik binnen was gelopen in zijn appartement. Maar van de kus was ik zeker, ik wilde hem nu. Sam was de jongen waar ik stapelverliefd op was geweest, de jongen die zoveel voor mij betekend had.. en waar ik nooit afscheid van heb kunnen nemen. Ik heb er nooit voor gekozen hem los te laten en hierdoor was de kans groot dat ik nog gevoelens voor hem had, dat was nu dus wel bevestigd. De kus was fijn, en ik had er met zekerheid van genoten. Ik voelde hoe hij zijn lippen van mijn de mijne afhaalde en er gepaard met een kreun vier woorden uitkwamen die een lach op mijn gezicht toverde. Geen reactie, geen antwoord, gewoon een oprechte lach waarna mijn handen van zijn lichaam afgleden en ik kort mijn ogen neersloeg. De spanning was verbroken door een kus, maar hij was er weer. Niet dat ik het erg vond, want het had wel iets. Een klein, nerveus lachje ontsnapte mijn mond waarna ik hem in zijn heldere ogen aankeek. ' Niet meer weggaan. ' fluisterde ik zacht.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 11:59

Departure schreef:pfoehh, ik ga zo slapen denk.

awh heb je morgen schoool?
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 12:29

hallo het is donderdag
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber wo 13 feb 2013, 19:46

Hallo het is ik ben alleendag
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail wo 13 feb 2013, 22:21

Halllleu
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 01:14

goodmorningg, anybody here?
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van FLUORINEERT do 14 feb 2013, 01:16

Ik ben er. ^^
FLUORINEERT
FLUORINEERT

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 11-02-13
Woonplaats : AWESOMENESSLAND

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure do 14 feb 2013, 01:32

Urggh, handel en winkel op school, drie uur lang gekloosterd achter de computer om kostprijzen en al die onzin te bereken. Ik ga proberen om zo te reageren, maar beloof niks aangezien de docent vaak langsloopt, zucht.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 01:33

geeft niet lot! Hallo allemaal :3
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 20 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum