Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
xCarousel
Departure
fortisetliber
Bombshell
DayXdream
Fashitail
10 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 03:42

bonjouur. aag zal ik reageren op zoe? :3
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber do 14 feb 2013, 03:53

Hee! Ik ben nu weg, en straks heb ik een soort van feestje, dus ben er morgen weer (dan wel de ele dag)
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 03:57

veelplezieer!
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 04:22

Even gespeeddouchet.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 04:26

wb! C:
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 04:33

Laten we even verkassen naar het kletstopic :')
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 06:22

Fashitail schreef:Valerie
Mijn ogen hadden hem nauwlettend in de gaten gehouden op het moment dat ik mijn voeten langs zijn benen liet strijken. Ik zag het, de wil om zichzelf te beheersen die alsmaar kleiner werd met de centimeter dat ik hoger kwam. Ergens had ik wel medelijden met de arme jongen die alleen maar wilden genieten van zijn pizza met het mooiste meisje tot nu toe. Ow, geloof je het zelf. Een lach was uit mijn zalmroze lippen ontsnapt toen hij zijn laatste woorden uitsprak, zijn blik had het helemaal afgemaakt. ' Ik heb het warm. ' mompelde ik non-chalant. Net alsof ik niets gedaan had zo net bij Danny onder tafel. Eigenlijk viel het allemaal ook wel reuze mee, maar goed.. het was en is een jongen. Zonder iets te zeggen was ik opgestaan en had ik mijn pizza doos naar het midden van de tafel geschoven. Was naar de hoek van de keuken gelopen en had daar mijn shirt binnen een paar seconden uitgetrokken en op de grond laten vallen. Waarna ik op mijn blote voeten binnen een paar seconden weer bij de tafel stond en er opnieuw een bondig lachje uit mijn keel ontsnapte. ' Sorry dat ik je zo pest hoor meneer. ' mompelde ik terwijl ik mijn wenkbrauwen een maal optrok.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Images?q=tbn:ANd9GcRizO6kkBPJBdT6CfxXwV3tYy0GnaxSExmxj2r7sDGrU5Mf3wHC

Danny
Mijn half afgekloven stuk pizza had ik voorzichtig weer terug in de doos laten zakken, en langzaam had ik mijn handen over elkaar heen gewreven om ze zo enigszins wat op te schonen. Ik had mijn ogen niet meer van de hare af kunnen houden. Mijn onderlip had lichtjes gepruild - onbewust, gezien ik haar zo goed als aanstaarde - en lichtjes was mijn hoofd naar voren gaan leunen. Ik was in een trance. De effecten begonnen nu pas vrij te komen. Echter had ik geglimlacht zodra ze weer sprak - scheefjes weliswaar, en droogjes, gezien ik er al niet helemaal meer bij was. En als ik eerlijk moet zijn, ik had haar niet woorden niet eens echt verstaan. Ik had enkel en alleen haar bewegingen gevolgd, toegekeken hoe ze laconiek en nonchalant de doos naar het midden van de tafel had geschoven, en vervolgens naar de hoek van de keuken was gelopen om haarzelf van haar t-shirt te ontdoen. Voor mijn gevoel was mijn kaak inmiddels op mijn schoot gaan liggen, en wonderbaarlijk genoeg staarde ik haar met - in plaats van grote uitpuilende ogen - dromerige ogen aan alsof ik ieder moment out kon gaan. Echter leunde ik naar enige secondes naar achteren, drukte ik mijn tong tegen de binnenkant van mijn wang en begon ik vervolgens te grijnzen.
'En toen had ik een stijve...'
Zacht grinnikend gooide ik mijn hoofd naar achteren en begon ik over mijn voorhoofd te wrijven. 'Je plaagt me inderdaad. Heel erg. Dus doe er iets aan om dat goed te maken.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 06:22

DayXdream schreef:
Fashitail schreef:Valerie
Mijn ogen hadden hem nauwlettend in de gaten gehouden op het moment dat ik mijn voeten langs zijn benen liet strijken. Ik zag het, de wil om zichzelf te beheersen die alsmaar kleiner werd met de centimeter dat ik hoger kwam. Ergens had ik wel medelijden met de arme jongen die alleen maar wilden genieten van zijn pizza met het mooiste meisje tot nu toe. Ow, geloof je het zelf. Een lach was uit mijn zalmroze lippen ontsnapt toen hij zijn laatste woorden uitsprak, zijn blik had het helemaal afgemaakt. ' Ik heb het warm. ' mompelde ik non-chalant. Net alsof ik niets gedaan had zo net bij Danny onder tafel. Eigenlijk viel het allemaal ook wel reuze mee, maar goed.. het was en is een jongen. Zonder iets te zeggen was ik opgestaan en had ik mijn pizza doos naar het midden van de tafel geschoven. Was naar de hoek van de keuken gelopen en had daar mijn shirt binnen een paar seconden uitgetrokken en op de grond laten vallen. Waarna ik op mijn blote voeten binnen een paar seconden weer bij de tafel stond en er opnieuw een bondig lachje uit mijn keel ontsnapte. ' Sorry dat ik je zo pest hoor meneer. ' mompelde ik terwijl ik mijn wenkbrauwen een maal optrok.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Tumblr_mdkljgkt191qc1rjmo1_500

Danny
Mijn half afgekloven stuk pizza had ik voorzichtig weer terug in de doos laten zakken, en langzaam had ik mijn handen over elkaar heen gewreven om ze zo enigszins wat op te schonen. Ik had mijn ogen niet meer van de hare af kunnen houden. Mijn onderlip had lichtjes gepruild - onbewust, gezien ik haar zo goed als aanstaarde - en lichtjes was mijn hoofd naar voren gaan leunen. Ik was in een trance. De effecten begonnen nu pas vrij te komen. Echter had ik geglimlacht zodra ze weer sprak - scheefjes weliswaar, en droogjes, gezien ik er al niet helemaal meer bij was. En als ik eerlijk moet zijn, ik had haar niet woorden niet eens echt verstaan. Ik had enkel en alleen haar bewegingen gevolgd, toegekeken hoe ze laconiek en nonchalant de doos naar het midden van de tafel had geschoven, en vervolgens naar de hoek van de keuken was gelopen om haarzelf van haar t-shirt te ontdoen. Voor mijn gevoel was mijn kaak inmiddels op mijn schoot gaan liggen, en wonderbaarlijk genoeg staarde ik haar met - in plaats van grote uitpuilende ogen - dromerige ogen aan alsof ik ieder moment out kon gaan. Echter leunde ik naar enige secondes naar achteren, drukte ik mijn tong tegen de binnenkant van mijn wang en begon ik vervolgens te grijnzen.
'En toen had ik een stijve...'
Zacht grinnikend gooide ik mijn hoofd naar achteren en begon ik over mijn voorhoofd te wrijven. 'Je plaagt me inderdaad. Heel erg. Dus doe er iets aan om dat goed te maken.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 06:29

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Tumblr_m3b3qiQEbz1rsnhljo1_500
Valerie
Actie leidt in welke vorm dan ook tot een reactie. Het is vaak onherroepelijk. Wat je zegt, hoe je naar iemand kijkt, een aanraking of een te lange stilte. De duizenden beslissingen die je op een dag neemt, bewust of onbewust. Het pesten van Danny was bij mij zeker bewust, het was alleen jammer dat hij het maar voor een korte tijd uit hielt. Het enige wat ik deed was het uittrekken van mijn shirt. - Oké misschien wel iets meer maar toch. Zijn woorden vloeiden als muziek uit zijn mond, zo voelde het voor mij. Mijn ogen hadden geglinsterd toen ik op de tafel was gaan zitten, recht voor zijn neus en met een ongeïnteresseerde blik had ik hem aangekeken terwijl ik op de binnenkant van mijn wang beet en vervolgens mijn ogen over zijn lichaam liet glijden alsof ik zijn erectie aan het zoeken was. Verder deed ik niets. ' Ik denk niet dat ik echt zin heb om iets te doen. Die pizza was vreselijk, ik denk dat ik naar huis ga. ' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen waarna ik op stond en zonder iets te zeggen op mijn blote voeten naar zijn deur liep. Echter maakte ik daar aan ommekeer om terug naar Danny te lopen. ' Of niet.. ' fluisterde ik van achter hem langs in zijn oor waarna mijn lippen deze zacht raakte.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 07:06

Fashitail schreef:[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Tumblr_m3b3qiQEbz1rsnhljo1_500
Valerie
Actie leidt in welke vorm dan ook tot een reactie. Het is vaak onherroepelijk. Wat je zegt, hoe je naar iemand kijkt, een aanraking of een te lange stilte. De duizenden beslissingen die je op een dag neemt, bewust of onbewust. Het pesten van Danny was bij mij zeker bewust, het was alleen jammer dat hij het maar voor een korte tijd uit hielt. Het enige wat ik deed was het uittrekken van mijn shirt. - Oké misschien wel iets meer maar toch. Zijn woorden vloeiden als muziek uit zijn mond, zo voelde het voor mij. Mijn ogen hadden geglinsterd toen ik op de tafel was gaan zitten, recht voor zijn neus en met een ongeïnteresseerde blik had ik hem aangekeken terwijl ik op de binnenkant van mijn wang beet en vervolgens mijn ogen over zijn lichaam liet glijden alsof ik zijn erectie aan het zoeken was. Verder deed ik niets. ' Ik denk niet dat ik echt zin heb om iets te doen. Die pizza was vreselijk, ik denk dat ik naar huis ga. ' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen waarna ik op stond en zonder iets te zeggen op mijn blote voeten naar zijn deur liep. Echter maakte ik daar aan ommekeer om terug naar Danny te lopen. ' Of niet.. ' fluisterde ik van achter hem langs in zijn oor waarna mijn lippen deze zacht raakte.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Boy-hot-tom-sturridge-Favim.com-172579

Danny
Uiteraard was het gelogen, over de erectie in mijn broek. Het was nog niet zo ver gekomen, gelukkig, maar ik wist dat het zo zou gaan gebeuren naarmate ze verder door zou gaan met haar manier van teasen. Er was iets met haar. Iets apartst dat ik niet kon plaatsen op een positieve manier. De meeste meiden hadden zichzelf zo voor het oprapen op de bank gegooid, en soms, wanneer het mee zat, had ik degeen al laten klaarkomen terwijl we nog in de lift stonden - was wel eens waar maar één keer gebeurt, maar goed. Maar dat deed Valerie dus niet, en dat vond ik interessant. Irritant, ergens - leuk irritant weliswaar -, maar interessant. Zodra ze voor me ging zitten en plotseling meldde dat ze weg ging schoten mijn ogen open. Verbouwereerd en verward tuurde ik haar na terwijl ze op haar blote voeten, zonder shirt, richting de deur liep - en eigenlijk het enige waar ik me op kon richtten was haar achterwerk en haar lange krullende bruine haren die tot over de rand van haar bh reikten. Zodra ze weer terug kwam gelopen - sierlijk en vrouwelijk - richtte ik met gerechte rug mijn blik weer op hetgeen voor me. Ik hield mijn adem in, kreeg de positieve rillingen zodra ze in mijn oor fluisterde, en zodra dat ene stukje huid met het hare versmolt sloot ik mijn ogen. Na enige secondes tuurde ik langzaam op. Met mijn lippen lichtjes getuit uit bedenkelijkheid, concentratie, en gewoon omdat ik acht van de tien keer altijd zo keek, draaide ik mijn hoofd naar het hare, en desondanks ze hoger stond dan mij wist ik een kusje op haar huid te drukken. De huid in hals, net boven haar rechter sleutelbeen. Langzaam drukte ik mezelf iets wat op. Zonder ook maar mijn ogen op iets anders te werpen bleef ik naar haar staren, en zonder haar verder weer aan te raken bleef ik recht voor haar staan - neutraal kijkend, soort van...
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 07:15

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Tumblr_mi7lc1R2hW1s0l0lio1_500

Valerie
Mijn handen hadden ondertussen steun gevonden aan zijn borstkas, zichzelf vastgegrepen aan dat ene stukje stof dat nog over zijn huid zat. Het kledingstuk wat hij daarstraks aangetrokken had. Zonder iets te zeggen had ik zijn kus op mijn huid ontvangen, alleen had ik mijn ademhaling expres hoorbaar versnelt terwijl ik hem aankeek. Niet veel later stond hij dan ook voor me en staarde hij me aan, waarna ik hetzelfde dit. Na hem een tijdje met normale, emotieloze ogen aangekeken te hebben zette ik een pas naar achter waarna ik mijn duimen onder de bandjes van mijn bh plaatste en er even overheen wreef. Teazen, dat was het enige waar ik op dit moment op uit was. Ik mocht er later een hoer voor genoemd worden, maar dat deed me niets. Het heeft me iets gedaan vroeger, maar daar was ik ondertussen al lang over heen. Mijn zachte handen gleden over de stof van mijn bh, over mijn buik en over mijn eigen broek. Ik liet mijn hand over de rits en de knopen van het kledingstuk rijken en had een enkele seconden mijn hand in mijn broek laten glijden waarbij ik Danny's ogen gezocht had. Het was een soort act uit een stripclub, maar dan minder erg, subtieler, misschien zelfs verleidelijker. En man wat was het leuk om te doen, bezig zijn met jezelf terwijl er iemand tegenover je staat.. doen alsof die persoon er niet is. Behalve op bepaalde momenten, als jíj het toelaat. Ik richtte mijn ogen weer op hem terwijl ik op mijn lip beet.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 07:24

Amber
"Eigenlijk best triest," antwoordde ik en ik haalde mijn schouders op, net als zij: om haar gedrag te kopiëren. Ik bestelde nog een shotje en gooide het achterover. Daarna schoot ik in de lach, niet eens in de lach. Meer achterlijk gegiechel. Dronken gegiechel. Een teken dat ik al té ver heen was. Ik snoof en gaf haar een duw. "Well, dan hoor ik eindelijk een keer bij jouw team. Het oma team." De grijns bleef op mijn gezicht. "Ik zeg doen. Wat stel je voor? Ik ben iets te ver weg om een fatsoenlijke weddenschap af te sluiten." Het was duidelijk aan mijn stem te horen, en anders was het nog aan mijn gedrag te zien ook. Maar goed, niet dat ik me daar om bekommerde. Ik draaide mijn lichaam iets richting de jongen naast me en beet op mijn lip. Zoë was bezig met de jongen achter de bar, dus waarom zou ik niet mogen flowen? Na nog geen twee minuten hing de jongen al aan mijn lippen, letterlijk. Onze tongen drukten ik tegen elkaar. Na een tijdje gleed zijn hand over mijn borst, waarna ik de zoen af brak. "Ho, ho hands off," grijnsde ik. Ik drukte nog een kus op zijn lippen, maar draaide me daarna terug naar Zoë. "Los gaan kunnen we zeker. Is prima, wat jij wilt," giechelde ik en ik bestelde nog een sambuca-shotje. Ik dronk hem leeg en keek haar vragend aan. "Die snap ik niet. Maar goed. Er is hier genoeg vermaak zoals je ziet."
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 07:47

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Tumblr_ln30gfjax61qa42gk

Danny
Ik had haar volledig toegestaan mijn lichaam betasten, ook al was het nog netjes op het materiaal van mijn blouse, en mijn ogen bleven op de hare gericht - al leken ze soms stiekeme affaires te hebben met haar lippen. Mijn hart bonkte in mijn keel, mijn hals slagader, mijn voorhoofd. De combinatie van adrenaline, lust, een tegelijk teveel en tekort aan energie... Het was een roes, alsof ik te diep had geïnhaleerd van een ballon met lachgas of een joint. Weer had ik mijn lippen lichtjes getuit, mijn fel blauwe irissen nu hunkerend, obsessief op de hare gericht - al leken ze na enkele secondes op iets heel anders gericht te zijn. Wat deed ze nou? Haar vingertoppen schoven laconiek onder de bandjes van haar bh... Maar wacht- wat? Een korte ademstoot verliet mijn keel - alsof ik plotseling werd gedwongen al mijn lucht uit te ademen - en ik hapte vervolgens zonder het al te veel door te laten hebben naar adem. Ik slikte, liet mijn ogen gedesoriënteerd over haar lichaam glijden, zocht voor iedere detail van deze bloedmooie parel hiervoor me. Ik bracht een schatting in. Hoeveel ze waard was, hoe lang ik het nog vol ging houden, deed ze dit vaker, hoe lang zou het nog duren voordat ik hier recht voor haar neus zou klaarkomen zonder ook maar iets te doen. Mijn kaken klemde ik op elkaar - de spieren aanspannend terwijl ik mijn best deed niet hoorbaar te gaan ademen. Echter was het al te laat zodra ze haar hand in haar eigen broek liet verdwenen, en voor een moment leek het alsof mijn ogen al door mijn oogkassen waren gerold - alsof ik al vlak voor haar neus was gekomen. Dat was echter natuurlijk niet het geval. Het was alleen het toppunt van iemand graag willen doen - hoe raar het ook klonk. Zacht knabbelde ik weer op de binnenkant van mijn onderlip - haar bewegingen volgend terwijl ik niet eens doorhad wat er ondertussen was veranderd in mijn broek, en ik haalde weer diep adem door de spleetjes tussen mijn lippen en tanden. Oké, het was officieel. Ik was het wachtten beu, en ik zou haar gewoon hier en nu gaan pakken. Punt.
Ik mompelde iets wat niet verstaanbaar was, iets wat ik zelfs niet eens begreep, en voor ik het wist was ik tegen haar aan gaan staan en had ik haar opgetild - mijn vingertoppen glijdend over haar liezen door naar haar knieholtes om haar zo om mijn middel te houden. Mijn ogen bleven tijdelijk op de hare gericht, maar toen na enige secondes drukte ik de eerste kus al op haar lippen en drukte ik mijn vingertoppen als maar steviger in de stof van haar broek. Een bloot deel van mijn bovenlichaam versmolt al met het hare - gezien er werkelijk maar drie knoopjes of iets waren dichtgeknoopt - en het was bijna zeker dat de erectie tegen mijn broek al voelbaar moest zijn degen op ten minst een deel van haar lichaam.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 07:50

Ik zie Eddie. *hyperventilatie*
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 07:57

Valerie
Een lach was op mijn gezicht verschenen op de momenten dat ik Danny zijn ademhaling kon horen. De reactie op de bewegingen die ik maakte. Nauwlettend hadden mijn ogen alles in zich opgenomen en zijn lichaam verkent. Ik was er zeker van dat hij op dit moment een erectie zou hebben, en gek genoeg maakte alleen kijken naar Danny me op dit punt opgewonden. Misschien door de spanning, het uitstellen van de momenten tussen ons. Maar normaliter was ik niet een meisje die bezweek onder een jongen zijn uiterlijk, alleen onder aanrakingen. Hij mompelde iets. ' Wat? ' had ik nog kort uit weten te brengen voordat ik voelde dat zijn armen me omsluiten en ik in een hupje tegen zijn lichaam aan zat. Oké ik was opgetild. Zijn zachte handen gleden over mijn liezen, over de rits en de knopen van mijn jeans.. precies zoals ik net zelf gedaan had. Bijtend op mijn lip was er een zucht uit mijn mond ontsnapt toen hij de druk verhoogde. Ik voelde iedere aanraking, elke centimeter die tegen me aanstond en zijn blote huid.. laten we zijn erectie niet vergeten. Ik voelde het tegen mijn billen aan, mijn benen omklemde zijn lichaam namelijk nog steeds zodat ik niet van hem afgleed. Na een lange passionele kus waarbij ik mijn handen - zo ver het ging. over zijn lichaam had laten strelen opende ik mijn mond. ' Wil je mijn regels niet weten? ' fluisterde ik met een versnelde ademhaling terwijl ik mijn handen vastklampte aan zijn schouders. Onder mijn wimpers door keek ik in zijn ogen, ik wist zeker dat ik op dit moment een mysterieuze uitstraling had.. precies de bedoeling.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 08:18

Danny
Lustig had mijn tong langs haar onderlip gestreken. Onaangekondigd had het haar mond binnengedrongen, en na een paar keer lustig te hebben gehapt als kindjes in het verleden zouden happen naar Pijnenburg - voordat die vernakte revolutie kwam en plotseling iedereen op zijn tablet of smartphone kippen afschoten - trok ik lichtjes terug om naar adem te happen. Mijn irissen waren nog maar deels te bewonderen. Mijn ogen stonden scheefjes, de rode kringen waren nu weer volop zichtbaar, en het zou geen verassing zijn als mijn ogen zelf ook lichtjes waren rood geworden uit oververmoeidheid. Raar, eigenlijk, want ik voelde me ongelofelijk fit - al kwam dat natuurlijk door hetgeen dat ik had genomen. Onmiddellijk gleden mijn lippen door naar haar hals, gelijk bijtend in haar hals terwijl ik met haar een bepaalde kant op liep - onbeschaamd en ongeïnteresseerd naar de objecten die ik misschien zou kunnen omver tikken. Valerie haar billen zouden het aanrecht nu moeten hebben geraakt, en voorzichtig zette ik haar daar bovenop om vervolgens mijn lichaam nog dichter tegen het hare te kunnen drukken. Zacht begon ik mijn lichaam al tegen het hare aan te schuren. Mijn vingertoppen gleden al langs haar bh-bandjes waarmee ze voorheen had geplaagd, en zodra ik plotseling realiseerde wat ze me had gevraagd trok ik weer lichtjes terug - happend naar adem.
'Wat zijn die dan?' vroeg ik toen met een scheve grijns - alsof het me ook echt iets boeide.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 08:19

xCarousel schreef:Ik zie Eddie. *hyperventilatie*


IKR!
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 08:26

DayXdream schreef:Danny
Lustig had mijn tong langs haar onderlip gestreken. Onaangekondigd had het haar mond binnengedrongen, en na een paar keer lustig te hebben gehapt als kindjes in het verleden zouden happen naar Pijnenburg - voordat die vernakte revolutie kwam en plotseling iedereen op zijn tablet of smartphone kippen afschoten - trok ik lichtjes terug om naar adem te happen. Mijn irissen waren nog maar deels te bewonderen. Mijn ogen stonden scheefjes, de rode kringen waren nu weer volop zichtbaar, en het zou geen verassing zijn als mijn ogen zelf ook lichtjes waren rood geworden uit oververmoeidheid. Raar, eigenlijk, want ik voelde me ongelofelijk fit - al kwam dat natuurlijk door hetgeen dat ik had genomen. Onmiddellijk gleden mijn lippen door naar haar hals, gelijk bijtend in haar hals terwijl ik met haar een bepaalde kant op liep - onbeschaamd en ongeïnteresseerd naar de objecten die ik misschien zou kunnen omver tikken. Valerie haar billen zouden het aanrecht nu moeten hebben geraakt, en voorzichtig zette ik haar daar bovenop om vervolgens mijn lichaam nog dichter tegen het hare te kunnen drukken. Zacht begon ik mijn lichaam al tegen het hare aan te schuren. Mijn vingertoppen gleden al langs haar bh-bandjes waarmee ze voorheen had geplaagd, en zodra ik plotseling realiseerde wat ze me had gevraagd trok ik weer lichtjes terug - happend naar adem.
'Wat zijn die dan?' vroeg ik toen met een scheve grijns - alsof het me ook echt iets boeide.

Valerie
Zuchten ontsnapten als vanouds uit mijn mond toen ik zijn lippen in mijn hals voelde. Ik voelde hoe hij met mij in zijn handen naar de keuken liep en mijn billen met een klein stootje tegen het aanrecht belandde. Er ging een vlaag van opwinding door mijn lichaam iedere keer dat mijn ogen die van Danny kruiste. Het was anders dan normaal. Zoals ik met hem omging had ik nog niet eerder gedaan, meestal was het erg standaard. Met een wipje zat ik ineens boven op het blad van het aanrecht en voelde zijn lichaam tegen het mijne waardoor de hunkering alsmaar groter werd. Een grijns vormde zich op mijn lippen bij de aanrakingen van zijn vingertoppen, het duurde echter niet lang. Een antwoord rolde half uit zijn mond, met een hap naar adem. Ik boog me voorover om mezelf aan zijn hals vast te klampen en zo in zijn oor te kunnen fluisteren. ' No rules. ' een klein lachje ontsnapte uit mijn keel. ' Alles mag. Zolang je maar geen fan bent van rare besmeuringen. ' een spottende lach ontsnapte nu opnieuw uit mijn mond en niet veel later had ik mezelf teruggetrokken en had ik behendig de drie knoopjes van zijn blouses los gepeuterd en het stukje stof van zijn lichaam gegooid. Waarna mijn handen op verkenning gingen en ik mijn lippen in zijn hals plaatste.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 08:57

Danny
Zacht hadden mijn tanden langs haar huid geschraapt - haar warmte voelend om tegen mijn lippen. De geurige walm van haar parfum had mijn neusgaten doorgedrongen, en haar aanrakingen hadden voor knikjes in mijn ademhaling gezoogd. Zacht drukte ik het puntje van mijn tong tegen haar huid, glijdend langs de honing bruine hoornlaag wat in het zonlicht vast en zeker zou lijken op een huid bekroond met een dunne laag bladgoud. Wanneer ik haar aanraakte voelde haar lichaam glad, en licht korrelend als een Grieks prachtig, kostbaar standbeeld. Ik had haar nu al van haar kleding willen ontdoen, haar borsten in de handen willen nemen om er zacht in te knijpen en er vervolgens mijn lippen langs te laten afdalen. Vervolgens zou ik door gaan naar haar onderbuik, haar als een Godin van Walhalla laten voelen - als ze die daar hadden - om haar vervolgens nog eens even goed-
Mijn gedachten werden verstoord door haar woorden. Geen regels, zolang ik maar geen fan was van besmeuringen. Even had ik me afgevraagd wat ze in hemelsnaam had bedoeld, maar naar enkele secondes was dat al geheel veranderd. Ze bedoelde natuurlijk de zieke dingen. De echt zieke, gore, nare dingen waar ik van gruwelde. Tuurlijk kende ik dat. Op mijn school waren vrienden, en ook ikzelf, vaak zo stront vervelend geweest om dat te gaan kijken tijdens de les. Dan niet eens omdat we erop geilden, want wow dat was zo niet waar, maar gewoon om stuk te kunnen gaan, om jezelf te kunnen bewijzen, om vervolgens als een soort prijs een dik vierkant rooster te krijgen die je dan simpelweg niet serieus nam gezien je met de meisjes wilde afspreken die je door die actie had gehosseld.
'Gadverdamme,' grinnikte ik zachtjes terwijl ik mijn lippen weer langs haar hals liet glijden. 'Nee, weest niet bang, dat is- Nee.'
Ik stond nergens van te kijken wanneer ik dronken, stoned of high was, maar dit ging me toch echt te ver. Echter bleef ik niet lang doorgaan met grinniken. Binnen een paar langzame secondes had ik mijn lippen weer op de hare plaats en had ik mijn lichaam weer langs het hare gewreven - mijn vingertoppen inmiddels reikend naar haar bh-sluitig die ik binnen een seconden had losgeklipt. Zo professioneel was ik al.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van FLUORINEERT do 14 feb 2013, 09:06

xCarousel schreef:Amber
"Eigenlijk best triest," antwoordde ik en ik haalde mijn schouders op, net als zij: om haar gedrag te kopiëren. Ik bestelde nog een shotje en gooide het achterover. Daarna schoot ik in de lach, niet eens in de lach. Meer achterlijk gegiechel. Dronken gegiechel. Een teken dat ik al té ver heen was. Ik snoof en gaf haar een duw. "Well, dan hoor ik eindelijk een keer bij jouw team. Het oma team." De grijns bleef op mijn gezicht. "Ik zeg doen. Wat stel je voor? Ik ben iets te ver weg om een fatsoenlijke weddenschap af te sluiten." Het was duidelijk aan mijn stem te horen, en anders was het nog aan mijn gedrag te zien ook. Maar goed, niet dat ik me daar om bekommerde. Ik draaide mijn lichaam iets richting de jongen naast me en beet op mijn lip. Zoë was bezig met de jongen achter de bar, dus waarom zou ik niet mogen flowen? Na nog geen twee minuten hing de jongen al aan mijn lippen, letterlijk. Onze tongen drukten ik tegen elkaar. Na een tijdje gleed zijn hand over mijn borst, waarna ik de zoen af brak. "Ho, ho hands off," grijnsde ik. Ik drukte nog een kus op zijn lippen, maar draaide me daarna terug naar Zoë. "Los gaan kunnen we zeker. Is prima, wat jij wilt," giechelde ik en ik bestelde nog een sambuca-shotje. Ik dronk hem leeg en keek haar vragend aan. "Die snap ik niet. Maar goed. Er is hier genoeg vermaak zoals je ziet."

Zoë
Triest was het zeker, maar ach, ik ging er niet verder op in. We gingen hier feesten en ons lam zuipen, niets anders. Op het moment was ik nog vrij helder, ik had nog maar twee drankjes op en dat viel dus vrij goed mee. Ik grinnikte en dacht na toen ze over een weddenschap begon. Ondertussen ik even in het rondkeek toen zij aan het zoenen was met een ander, dacht ik na over de mogelijkheden die we konden doen. Toen ik ineens 'ho, ho hands off.' hoorde begon ik te lachen en ik draaide me weer om. Echt zo'n typisch einde van Amber. Gewoon om die kerel te frustreren en te pesten. Of hij zoent gewoon niet goed genoeg, dat kan ook. Ondertussen had ik ook al een weddenschap verzonnen. Ik bracht mijn lippen wat dichter bij haar oor, nadat ik haar het tegen deed dat ze wat dichter moest komen. "Probeer zoveel mogelijk geld te stelen van je bedpartners. Kies ze dus slim uit," zei ik grijnzend. Ik keek even naar de barman en daarna weer naar haar. "Oh kut. Typefout enzo. Zo meteen gewoon even gaan dansen." Ik wiebelde even met mijn wenkbrauw en grijnsde naar haar. Deze weddenschap zag ik wel zitten. Ik vond in het openbaar seks hebben altijd wel spannend en bovendien kon ik nog geld stelen. Een extra centje kon ik ook wel weer gebruiken. Ik had al een tijdje geen opdrachten gekregen, maar ik had genoeg geld op mijn rekening staan.
FLUORINEERT
FLUORINEERT

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 11-02-13
Woonplaats : AWESOMENESSLAND

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail do 14 feb 2013, 09:07

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Tumblr_inline_mi4vm5Ht9X1redwz7

Valerie

Het punt was bereikt dat ik mezelf volledig over had gegeven aan Danny. Hij kende mijn zwakheden, mijn sterke punten en nu ook mijn regels. Niet dat het een heel boekwerk was, want het was simpelweg niets. Ik voelde zijn tong tegen mijn huid, zijn handen over mijn lichaam die ervoor zorgde dat elke zenuw in mijn lichaam op scherp stond en ik een continue glimlach op mijn lippen had waardoor de kuiltjes in mijn wangen prikte. Een kleine kreun had mijn mond verlaten toen zijn lippen weer door mijn hals gleden en ik zijn woorden hoorde. ' Ik heb nooit gezegd dat ik ergens bang van ben. ' zei ik lachend. Meteen boog ik weer voorover om hem te kussen. ' Dat ben ik niet. ' mijn wenkbrauwen maakte een klein, speels sprongetje en ik voelde hoe zijn vingertoppen de sluiting van mijn bh omklemde die binnen enkele seconden los was. Één beweging met mijn schouders had ervoor gezorgd dat het stukje stof op de grond belandde net zoals in de zaal van onze kickboks klas. Mijn handen rijkte naar zijn naakte lichaam dat ik nu dicht naar me toe trok en over zijn schouders heen gleden mijn handen naar zijn onderrug waar ze aan de rand van zijn broek bleven kleven. Mijn ademhaling kaatste tegen zijn hals en voelde ik zo terug tegen mijn gezicht. Ik had één gouden regel, op het moment dat ik het wou, dan zou ik er wel voor zorgen dat je mij niet zou vergeten. Je zou na me verlangen als ik er niet was, en zelfs als ik nog naast je lag zou je me opnieuw willen, en opnieuw. Tot dat ik vond dat het genoeg was. Misschien kostte het me wat moeite, impulsieve acties en creativiteit. Maar het lukte me negen van de tien keer. Dat was ook de reden dat de jonge aan de telefoon tot 2 keer toe gebeld had. Hij was er zo een.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 09:26

Amber
Mijn blik was op Zoë gericht. Een triomfantelijke grijns was op mijn gezicht te zien. De jongen was ik alweer vergeten. Zijn prestaties waren niet al te best. Niet slecht, maar ook zeker niet geweldig. Haar gezicht kwam dichter bij, een teken dat ze iets wilde vertellen. Automatisch draaide ik mijn gezicht richting de bar, om mijn oor bekant tegen haar lippen te drukken. Zo wist ik tenminste zeker dat ik het kon verstaan. Ik luisterde naar haar woorden en begon daarna te giechelen. "Hoe kan het dat ik daar nooit op kom?" vroeg ik met een lach. Ik knikte als antwoord en wiebelde heen en weer op mijn kruk, daarna wipte ik er van af. "Komt goed." Ik knipoogde een keer naar Zoë en verdween daarna in de menigte. Eenmaal tussen de dansende mensen met verschillende parfum en deo geurtjes knipperde ik mijn ogen. Ik danste een paar bewegingen met mijn heupen achter elkaar en had de eerste jongen al aan me hangen. Zijn ketting was van goud, zo te zien 24-karaats. Maar dat zei niks. Ik duwde mijn lichaam tegen hem aan en zorgde ervoor dat ik mijn mijn heupen bij zijn voorste zakken kwam. Daar zat in ieder geval niks in. Mijn borsten drukte ik tegen zijn borst aan. Ook niks, dan bleef er nog maar een plaats over. Mijn vingers zakten subtiel over zijn rug, zijn kont zakken in. Het was misschien twee nagels, maar ik kon een brief voelen zitten. Ik viste het uit zijn kontzak en verfrommelde het zodat hij in mijn vuist paste. Kort drukte ik mijn lippen op de zijne, daarna draaide ik me om en danste ik bij hem vandaan. Eenmaal in de hoek opende ik mijn hand. Een briefje van twintig en een briefje van tien. De eerste dertig dollar was binnen. Ik vouwde ze dubbel en duwde het geld tussen mijn bh. Daarna ging ik in die hoek van de club verder met dansen om de volgende prooi aan de haak te slaan.


Laatst aangepast door xCarousel op do 14 feb 2013, 09:39; in totaal 1 keer bewerkt
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream do 14 feb 2013, 09:31

Danny
Ook al mijn zintuigen stonden momenteel op scherp. Iedere aanraking was te vergelijken met de gezonde steken die je kreeg wanneer je verliefd was, al was ik dat niet, en iedere kreun die haar keel ontsnapte klonk als Engelen gezang in mijn oren. Zacht schraapte ik even met mijn tanden langs mijn eigen onderlip, en terwijl ik hoorbaar in haar hals ademde bezochten mijn vingertoppen haar lichaam. Onbeschaamd gleden ze over de licht bedrukte huid van haar rug - de plekjes waar de afdruk van haar bh waren blijven steken gezien het misschien net iets te strak om haar lichaam had gezeten voor de beste stevigheid. Naar haar woorden had ik niet geluisterd. Het boeide me niet meer. Het enige wat ik kon doen was stom grijnzen terwijl ik mijn ogen zo nu en dan laconiek over haar lichaam liet glijden. Zonder te hakkelen liet ik haar met haar vingertoppen over mijn rug strijken. Mijn adem moest nu in haar hals kietelen, en zacht drukte ik weer verscheidene kusjes op haar sleutelbeen terwijl ik mijn ogen had gesloten - heimelijk grijnzend. De eerste kreun had mijn keel nu verlaten. Mijn mondhoeken krulden als maar meer om, en langzaam leidde ik mijn lippen verder langs haar lichaam naar beneden. Mijn handen had ik nu op haar zij liggen, mijn lippen gleden van haar hals door naar haar borst, zo door naar haar lippen, verder richting haar navel, en zo alsmaar lager terwijl ik haar wat verder naar achteren had gedrukt - gewoon een stukje zodat ze niet zou stootten tegen wat dan ook. Voorzichtig gleden mijn vingertoppen door naar de rand van haar broek, zoekend voor de knoop die ik kort daarna zonder toestemming open plopte.
'Ik wil je,' fluisterde ik toen, voor ik het ook maar door had.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van FLUORINEERT do 14 feb 2013, 09:37

Zoë
Ik grinnikte. "Ach, je moet er geniaal voor zijn en slecht." Ik had het nog maar juist gezegd en ze was alweer verdwenen. Ik keek even achterom, maar had mijn eigen kanjer al in het oog. De barman.. Als ik aan zijn kassa kon zitten, dan had ik genoeg om Amber de komende drie maanden te trakteren. Ik glimlachte naar hem, knipoogde en verloor daarna weer de aandacht. In de hoop dat hij contact ging zoeken. Niet veel later kwam hij met een gratis drankje van het huis. Ik grijnsde, beet zachtjes op mijn lip en liet een keurende blik over zijn lichaam gaan, waarna ik lichtjes begon te glimlachen. Egoboost voor de kerel, waardoor hij meer opgewonden werd. Daarna draaide ik me weer langzaam om, zodat ik naar Amber haar geweldige bezigheden kon loeren en de barman achter mij mijn aandacht zou opvragen. Hij vroeg of ik toevallig zin had, en een kleine glimlach verscheen op mijn mond. Mijn antwoord was simpel, hier en nu. De barman gebaarde dat ik maar achter de bar moest komen en trok me naar de privé waar hij al snel zijn handen op mijn heup legde en mij lichtjes optilde, zodat mijn benen rond zijn lichaam strengelde. Het was een korte beurt, natuurlijk, omdat hij terug aan het werk moest gaan. Ik stelde hem lachend voor dat ik wel even de bestelling zou opnemen. In mijn lingerie ging ik even voor de bar staan en ik gaf de mannen wat drankjes. De één gaf me nog een tip ook. Dat was al tien dollar binnen. Ondertussen kon de barman prima naar mijn gat loeren door de deur opening. Eenmaal bij de kassa, zag hij me niet. -Het is rpg. Alles kan.- Ik haalde er wat briefjes uit en die stak ik in mijn slipje. Niet alles, want dat zou opvallen. Maar toch voldoende, zodat ik een spaarcentje had. Ik had in het totaal nu 125 dollar. Dat was niet slecht. Maar in die tijd had Amber zeker al een drie of vier tal jongens gefouilleerd. Ik keerde terug naar de barman en kleedde me weer aan. Die knul had geen enkel idee dat hij zo even 115 dollar mistte. Jammer voor hem.
FLUORINEERT
FLUORINEERT

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 11-02-13
Woonplaats : AWESOMENESSLAND

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 09:39

Lol, vergeten dat ik in dollars moet typen. :3
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 21 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum