Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
xCarousel
Departure
fortisetliber
Bombshell
DayXdream
Fashitail
10 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 08:29

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_lyfkxlb0RB1qbp5jzo4_500
Danny
Lichtjes had ik mijn hoofd gekanteld bij haar eerste linkse ontwijking, en bondig na mijn laatste zet tuurde ik om me heen terwijl ik van de ene op de andere been balanceerde. Bij haar eerste uithaal wist ik nog net op tijd door mijn knieën te zakken, en net boven mijn schouder schoot haar hand door. Zacht beet ik op mijn onderlip, en na een venijnige grijns kantelde ik mijn hoofd weer.
'Oeh, daar ging ik bijna.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 08:32

Sebastian
"Ik weet wel wat leuks." Zei ik glimlachend. Ik stond op en hield de deur voor haar open. Stiekem keek ik even naar haar lijf, wat ik nog steeds geweldig vond. Ik wilde wel naar Helena's. Dat was dichtbij, in ieder geval erg leuk en ik kende de obers, wat ik toch gezellig vond. Ik trok mijn shirt recht en haalde een hand door mijn haar.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 feb 2013, 08:33

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_inline_mg6cnyxIwj1ry2j2u
Valerie.
Mooi, zijn techniek was goed.. iets beter dan de mijne moest ik toegeven. Maar geduchte concurrentie. Ik lachte breed en herhaalde hem, ' Daar ging je bijna. ' ik hoorde de meisjes achter me overdreven zuchtte en hoorde mijn naam. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek ze even boos aan. Met een gekanteld hoofd glimlachte ik nep en draaide me weer tot Danny. Iets harder, geconcentreerder haalde ik opnieuw naar hem uit, dit keer vanuit rechts.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 08:36

Alexis
'Ik weet niet of ik wel wat leuks van jou moet vertrouwen,' grapte ik en liep voor hem uit naar buiten. Mijn jas ritste ik meteen dicht. 'Straks beland ik in een of andere goedkope stripclub.' Dat vonden mannen tegenwoordig toch leuk? Kijken hoe vrouwen een beetje verleidelijk rondom een paal dansten en zich langzaam uitkleedden? Ik grinnikte even om mijn eigen gedachte. Ik liep alvast vooruit, maar bleef al gauw stil staan en draaide me terug naar Sebastian. Ik had geen flauw idee waar ik naartoe liep. 'Where to sir?'
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 08:38

Sebastian
Lachend liep ik achter haar aan. "Geloof me, geen stripclub." Ik hield sowieso niet zo van stripclubs. Ik was meer van het stijlvolle dansen. Als vrouwen of mannen dat naakt deden had ik er niets tegen, maar paaldansen was niets voor mij, ik vond het ook niet leuk om naar te kijken of iets dergelijks. Ik liep voor haar uit en zei: "Nog één keer naar rechts, dan nog wat rechtdoor en dan zijn we er." Ik kwam vooral in dit deel van de stad, het deel waar juist weinig toeristen waren.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 08:42

Alexis
Mijn tasjes waaide wat door de wind terwijl ik naast Sebastian liep. 'Geen stripclub,' herhaalde ik hem. Gelukkig maar. 'Weet je dat ik daar ooit naartoe ben geweest,' gaf ik lachend toe en draaide mijn hoofd naar hem toe. 'Ik snap nou niet echt wat jullie mannen daar zo geweldig aan vinden.' Oké, ik begreep eigenlijk heel goed wat mannen daar geweldig aan vonden. 'Of nou ja, ik snap het heel goed, maar meer...' Hoe moest ik dit precies verwoorden? 'Het is natuurlijk allemaal heel opwindend en sexy en zo, maar die meisjes zelf.. Zo nep als het maar kan. Daar krijg ik het persoonlijk echt niet warm van.' Sowieso kreeg ik het niet echt warm van meisjes en was ik er voor de grap heen gegaan. 'Daarnaast vind ik persoonlijk dat ik het zelf véél beter kan,' grapte ik nog.
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 08:45

Sebastian
Ik moest hard lachen om haar leuke observatie. Eerlijk gezegd was ik het met haar eens. Ik zei met wiebelende wenkbrauwen: "Jij kan het vast veel sexier." Grinnikend duwde ik de deur van Helena's open, en weer liet ik haar voor. De band was een beetje aan het inspelen en het rook al naar tapas. Ik keek haar even aan, en toen keek ik naar mijn collega's. "Yo!" Riep ik richting een leuke jongen, die ik nu al een aantal jaar kende, uit Nederland nog.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 08:49

Alexis
Ik schoot even in de lach, maar gaf hem toch een zacht duwtje. 'Hé! Je geeft helemaal geen antwoord op mijn vraag!' Ik liep naar binnen en mijn maag begon automatisch te knorren. 'Oh, we gaan eten!' zei ik meteen enthousiast. Eten en ik gingen namelijk prima samen. Iets wat ik eigenlijk wel elke dag kon doen. Als ik dan ook een hele dag thuis zat liep ik om het half uur wel naar de keuken om eten te pakken of iets voor mezelf te maken. Ik keek even om me heen. Ik herkende het. Ik had niet buiten gekeken hoe het hier heette dus keek ik maar gauw op een kaartje. 'Hé, wacht, is dit niet.. Werk jij hier niet of zo?'
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 08:50

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 348io79
Danny
Weer had ik zachtjes gegrinnikt bij haar woorden, en bondig had ik een blik over haar schouder geworpen naar het meisje dat klaarblijkelijk een botte opmerking maakte. Haar vriendin knikte instemmend, en een ander meisje - hoogstwaarschijnlijk ook een vriendin - die kort na de opmerking aan kwam gelopen begon ook te grinniken. Mijn ogen waren strak op die drie gericht, emotieloos - alsof ik het helemaal niet grappig had gevonden wat wel de bedoeling was - en nog voor ik het wist had Valerie vol van rechts uitgehaald. Bam, die was raak, en goed ook. Geschrokken keek ik op, en onmiddellijk kwamen de drie aan mijn kant staan en pakten ze mijn armen beet waarna ze er zacht in begonnen te knijpen.
'Och jemig,' piepte de ene. '-Doet het pijn?' hikte de ander. Mijn gelaatsuitdrukking stond vaag, alsof ik haar aanval niet gewaardeerd had, en langzaam trok ik mijn armen terug om ze zo te verlossen uit de meiden hun greep.
'Doe rustig,' commandeerde ik ze. 'Het was niks.'
Ondanks mijn ogen nog steeds duister stonden, schonk ik Valerie weer een verleidelijke glimlach - of eerder gezegd grijns - en zette ik een stap in haar richting. 'En toen had je me.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 08:54

Sebastian
"Wat was de vraag precies?" Vroeg ik afwezig. Iets over waarom mannen stripclubs zo geweldig vonden, dacht ik, maar ik had niet goed geluisterd omdat ik te erg gefascineerd was door de blijdschap die het hele café uitte. Grijnzend ging ik aan een tafeltje zitten. "Helemaal juist!" Ik hoefde niet te werken vandaag, en dus ging ik even gebruik maken van mijn medewerkerskorting. Ik keek naar de oude mannetjes die wat spaanse dingen zeiden en zongen, en dacht aan hoeveel ik die neppe types in stripclubs haatte. Ik was verscheidene keren in zo'n club geweest, maar om eerlijk te zijn vond ik er niets 'leuks', 'geils', of iets dergelijks aan.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 feb 2013, 08:56


[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_inline_mfxcrheG3W1ry2j2u
Valerie.
Verbaasd keek ik naar de ogen van Danny, nadat de meiden iets over me mompelde. Mijn klap kwam aan, ik schrok er zelf wel even van. Nog geen seconde later zag ik de meisjes aan zijn armen hangen en zuchtte ik spottend. ' Ehm, doe even normaal of zo? ' mompelde ik met opgetrokken wenkbrauwen. ' Hij is geen eenhoorn of iets, hij zit niet voor niets in deze klas. ' zei ik terwijl mijn ogen koud en emotieloos naar de meisjes tuurde. ' Oké? Donder op. ' snauwde ik in het gezicht van een meisje dat naar me wilde uithalen. Nog voordat ze in de buurt kwam blokte ik haar hand en kneep er iets te hard in, waardoor er een zacht kreuntje uit haar mond ontsnapte. Ik duwde Danny een stukje naar achter en gooide mijn handschoenen op de grond weg. ' En toen had ik je. ' zei ik met een verleidelijke lach op mijn gezicht. Ik haalde mijn staart uit mijn haar en zwiepte mijn haren weer over mijn schouders. Met een semi-bezorgde blik tuurde ik iets naar boven, in zijn ogen. ' Och, gutje gutje gaat het? Wil je een kusje op je booboo? ' zei ik neutraal. Ik kon een brede grijns daarna niet onderdrukken.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 08:58

Alexis
Ook ik nam plaats aan het tafeltje. Voordat ik op hem zou antwoorden keek ik even om me heen. Leuke sfeer, misschien moest ik hier vaker komen. Dan kon ik Sebastian ook een beetje plagen terwijl hij aan het werk was, altijd leuk. 'Eh, de vraag was...' Ik moest er zelf ook even over nadenken. 'Oh ja! Wat jullie mannen nou zo geweldig vinden aan stripclubs. En ga nou niet tegen me zeggen dat dat niet zo is, want het heeft anders behoorlijk wat animo en aardig wat vestigingen!'
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:01

Sebastian
"Oh, dat," Ik grijnsde terwijl ik Jade, een collega wenkte om wat te eten te bestellen. "Nou, ik ben om eerlijk te zijn geen fan. Maar andere mannen vinden het leuk omdat het geil is?" Zei ik eerlijk. Bij haar kon ik zulke 'grove' woorden wel gebruiken. Ze kon er tegen, het beledigde haar volgens mij niet ofzo.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:04

Alexis
Weer trok ik een wenkbrauw op. 'Echt waar niet? Of zeg je dat nu alleen omdat je tegenover een vrouw zit?' Nah, ik geloofde Sebastian er wel op. Ik wist namelijk dat hij niet over zulke dingen zou liegen. Misschien wel tegen anderen, maar hij wist dat ie bij mij alles kon zeggen en ik nergens van schrok. 'Ik kan me het gewoon niet voorstellen, zo een nare Rus die onze taal niet eens spreekt, waar het haar platinablond van is, maar je de enorme uitgroei van kan zien en dan die tieten... Zo nep en lelijk als ik weet niet wat.' Goed, alsof het mannen ook maar íéts kon schelen hoe die meisjes spraken, tegen elkaar praten deden ze toch niet, het haar deed ze al helemaal niets en borsten bleven borsten, ook al waren ze echt of nep, als ze maar groot waren. 'Oh well..' Ik opende de kaart en keek even naar het eten en weer naar Sebastian. 'Wat voor werk doe je precies? Sta je in de keuken, serveer je?'
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:09

Sebastian
Ik grinnikte. "Ik snap ook niet wat ze er in zien. Ik heb veel liever iemand die puur, echt is." Dat was waar. Zelfs met mijn scharrels had ik wel is diepe gesprekken gehad, dat vond ik er gewoon bij horen. Ik nam de kaart aan maar keek er niet naar, ik wist toch al ongeveer wat er werd geserveerd. "Ik bedien, maar sta ook achter de bar. De keuken zou ik graag willen, maar ze hebben al te veel mensen voor in de keuken." Zei ik met een neppe pruillip. Ik vroeg: "Iets drinken?" De huiswijn van Helena's was heerlijk, en die wilde ik dan ook graag hebben. Een glas, een fles, whatever. Opeens herinnerde ik me dat Alexis juist gestopt was met drank enzo. Dan kon ik natuurlijk niet voorstellen een fles wijn te gaan nemen. Nou ja, over dit soort foutjes deed ze niet moeilijk.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 09:13

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_m2yfe2bEsw1rurpq2o1_500
Danny
Ik had mijn ogen neergeslagen zodra Valerie plotseling haar mond open trok, en had mijn best gedaan zo zacht mogelijk te grinniken. Zo nu en dan tuurde ik van onder mijn donkere wimpers door naar Valerie, en pas toen een van de meisjes plotseling op Valerie wilde in gaan rammen, tuurde ik weer op en veranderde mijn gelaatsuitdrukking.
'Hé, Sasha, doe even chill.' Ik pakte haar pols beet en trok haar zachtjes weg- maar toen had Valerie haar arm al gegrepen. Ik rolde met mijn ogen na Sasha haar zwakke kreun en keek toe hoe ze vervolgens al piepend en scheldend weg liepen. Zodra Valerie zich weer op mij richtte, zocht ik weer voor haar ogen en hield ik mijn gelaatsuitdrukking neutraal. Ze kon blijkbaar een pittige tante zijn. Interessant. Zodra ze plotseling semi-bezorgd aan me vroeg of ik een kusje op me "booboo" wilde, knikte ik instemmend en liet ik mijn onderlip hangen. Pruilend sloeg ik mijn ogen neer en liet ik mijn schouders inzakken. 'Ja, ik ben toch zo zielig. Ik heb toch zo'n pijn...'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:14

Alexis
Ik kon het niet laten om te grinniken en vervolgens te grijnzen. Ik keek maar weer gauw naar de menukaart en keek er even gauw doorheen. 'Ehm drinken..' Even beet ik op mijn lip. In een situatie zoals deze werd vaak gauw genoeg naar de drank gegrepen en ik wist van mezelf dat een wijntje bijvoorbeeld ook geen kwaad kon, al wist ik ook dat áls ik er eenmaal aan begon het er niet bij een bleef. En een heel groot probleem was het natuurlijk niet. Ik was nu oud en verstandig genoeg om geen domme dingen te doen. 'Doe maar een cola,' besloot ik uiteindelijk. Wie weet ging er straks wel een wijntje in. 'En qua eten, wat raad je me aan?'
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:17

Sebastian
"Het normale tapas menu is in ieder geval heerlijk. Dat is voor twee en er zitten allemaal verschillende dingen bij." Ik boog voorover en wees op haar kaart. Ik leek wel een echte ober en herstelde me. "Maar andere dingen zullen ook wel lekker zijn." Even grijnsde ik. "Voor mij ook een cola!" Riep ik Jade nog na. Ik ging vanavond een heerlijk nuchter avondje met Alexis hebben, dat was ook wel is fijn. Door die drank had je toch niet meer honderd procent controle over wat je zei of deed. En dat was nou juist hetgeen wat ik belangrijk vond.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 feb 2013, 09:18



[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_inline_mfypf7sz0d1ry2j2u
Valerie.
Zachtjes had ik gelachen toen de meisjes scheldend wegliepen en een zucht ontsnapte uit mijn mond. ' Wauw, die meiden mogen me echt. ' mompelde ik nog even toen ik samen met Danny naar de kant liep. Ik draaide een haarlok om mijn vinger en wiebelde kort met mijn wenkbrauwen toen hij me neutraal aankeek. Hij wilde een kusje op zijn 'booboo' en hierom moest ik even hardop lachen. ' Oké ' zei ik met een opgewekte toon in mijn stem. ' Het spijt me, je bent inderdaad echt zielig. ' mompelde ik terwijl ik speels en lachend met mijn ogen rolde. Ik zette mijn vinger aan de kant van zijn shirt en trok het kort opzij, de plek waar mijn handschoen had geraakt was een beetje rood. Langzaam bracht ik mijn hoofd erheen en drukte een zacht, redelijk lang kusje op zijn schouder. Daarna trok ik mijn gezicht terug en zette een stap achteruit. Van onder mijn wimpers door keek ik hem aan en grinnikte. ' Pas maar op dat ik niet bijt, dan moet eh Sasha je weer komen redden. ' zei ik spottend, toch met een klein lachje op mijn gezicht.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:21

Alexis
Ik keek weer van mijn kaart op toen ik hoorde dat hij ook een cola bestelde. Ik glimlachte naar hem, een soort dankbare glimlach. Misschien was het niet eens de hele reden, wie weet had hij geen zin in alcohol vandaag, maar misschien deed hij het ook wel voor mij. Iets wat natuurlijk niet hoefde, maar ergens vond ik het altijd wel fijn als de geen waarmee ik was ook wat normaals te drinken bestelde. Ik vond mezelf altijd zo saai anders. 'Nou, zullen we die dan samen delen?' Even keek ik op mijn horloge. Ik was het gewend om zo laat te eten. Meestal omdat ik niet thuis was, of te lui was om te gaan koken en uiteindelijk een last minute snack maakte of ergens op het internet bestelde.
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:23

Sebastian
"Yes, helemaal prima." Ik knikte. Ik vroeg nog even: "Waarom was je eigenlijk in die strip club?" Grinnikend voegde ik er aan toe: "Overweeg je toch nog lesbisch te worden?" Hier was alles mogelijk, niets raar en iedereen even open minded. Jade kwam er aan met onze cola's en ik bestelde het tapas menu voor ons. Ik nam een grote slok cola en verleidelijk knipperde ik even met mijn wimpers. Ik had het warm en die cola was wat ik even nodig had gehad.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:26

Alexis
'Eh...' Goede vraag. Ik kon me eerlijk gezegd niet meer zo goed herinneren waarom ik daar uberhaupt was. 'Eh.. Dat vraag ik mezelf eigenlijk ook af.' Ik kon me nog wel herinneren dat ik er niet alleen was, met twee vriendinnen of zo. 'Oh ja! We wilden kijken hoe het was, we maakten er altijd grapjes over dat als we ons doel in het leven niet bereiken we maar gewoon in een lokale striptent gaan werken, het schuift namelijk prima bij en hé, je krijgt er een enorme egoboost door.' Ik kon er eigenlijk wel om lachen. 'Al zie ik het mezelf niet zo heel snel doen,' zei ik hoofdschuddend. Ik bedankte het meisje die onze cola's kwam brengen en richtte me weer op Sebastian.
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:27

Ik moet over 20 minuten wel gaan, ik ga vanavond uit en moet me nog helemaal klaarmaken haha. Wil onze meeting eigenlijk niet stoppen, vind 't gezellig!
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 09:29

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Tumblr_m92dprm0li1rzrfu8o1_500
Danny
'Zeg dat,' herhaalde ik instemmend. 'Let maar niet op hun. Zo zijn ze vrijwel altijd.' Het was geen wonder dat ze zo poeslief deden, want deden ze dat niet kregen ze mooi geen "stuff" van mij. Zacht knabbelde ik weer op mijn onderlip, en licht grijnzend volgde ik haar bewegingen en knikte ik instemmend bij haar woorden. Mijn lippen sperde zich lichtjes van elkaar zodra ze plotseling dichter bij kwam, en vanuit mijn ooghoeken keek ik toe hoe ze zacht, langzaam en lang haar lippen op mijn schouder drukte. Een dunne laag speeksel bleef - zoals waarschijnlijk bedoeld was - op mijn huid kleven, en met een scheve grijns zocht ik voor haar ogen terwijl ze naar achteren stapte.
'Daar ben ik niet zo bang voor,' meldde ik toen iets wat opscheppend terwijl ik met een kleine glimlach mijn kin hief. 'Dat zou jij nooit doen.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:31

Meh ik vind het ook supergezellig! Maar ik moet wel vroeg slapen aangezien ik nog herstellende ben van ziekheid enblabla dus wat dat betreft is het goed dat je weg moet! Haha (:
Sebastian
Glimlachend nam ik het beeld in me op. Alexis, strippend. Nee, dat leek me niet logisch. Haar volle -echte- borsten waren niet voor groot publiek bestemd vond ik. Alleen voor haar beste vrienden. Ik grijnsde om mijn eigen gedachten en zei: "Ik snap het al, ik snap het al." Glimlachend nam ik nog een slok terwijl ik haar zorgvuldig verzorgde make up bekeek. Nog steeds vond ik het knap hoe goed vrouwen dat konden. Zelf zou ik er uitzien als een clown, met make up op. Maar Alexis zag er alleen maar nog vrouwelijker, nog sexier uit.

fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum