Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

+6
xCarousel
Departure
fortisetliber
Bombshell
DayXdream
Fashitail
10 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 feb 2013, 09:33

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_inline_mfi9sfvsUX1ry2j2u
Valerie.
' Fijn, dan hoop ik dat ik snel een klas hoger kom. ' zei ik lachend. ' Dan neem ik jou wel mee hoor. ' zei ik met een scheve grijns. Ik had dus echt geen zin in van die tutjes die iedere keer, dat een aantrekkelijke jongen een stoot kreeg meteen aan zijn lichaam gingen hangen. Nadat ik mijn lippen op zijn schouder had gedrukt en naar achter stapte staarde ik zijn ogen, terwijl ik kort mijn lippen opnieuw bevochtigde. Bedenkelijk keek ik hem aan terwijl ik overdreven mijn vinger even ophees. ' Not yet. ' zei ik met een lieve lach. Ik trok mijn wenkbrauw nog een maal verleidelijk op toen ik mijn naam weer van achter hoorde. Ik zuchtte geïrriteerd. ' Zo, ik ben wel populair hier hè? '
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:36

Alexis
'En jij?' vroeg ik toen. Al was het totaal niet logisch wat ik nu vroeg. Niet duidelijk in ieder geval. Het klonk meer of ik vroeg wat hij in een striptent deed. Ik schudde dus ook meteen mijn hoofd. 'Stel je voor, dat het allemaal niet meer gaat zoals je wilt, heb je dan zoals mijn vriendinnen en ik nog een back-upplan?' Al was die van mij natuurlijk maar een grapje. 'En dan bedoel ik wel een echte, niet dat je zegt dat je gigolo wordt of zo.' Ik wist sowieso niet wat Sebastian eigenlijk later precies wilde gaan doen. 'Of wacht, wat wil je over een paar jaar bereikt hebben en als dat niet lukt, wat ga je dan doen?' Goh, zo leerde je nog iets over je vrienden.
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:39

Sebastian
Grinnikend over al haar vragen dacht ik na. Ik wist dat ik in principe nooit iets hoefde te doen. Mijn ouders hadden genoeg geld mij een lange tijd te onderhouden en daar was ik me maar al te goed bewust van. "God..." Ik had natuurlijk wel gestudeerd. "Misschien zou ik bij een bank willen werken of iets." Ik had er nooit over na gedacht. "Of ik zou proberen mijn gewéldige schilderkunsten te verkopen." Ik grijnsde. Niemand die ze wilde kopen, dacht ik zo. "Of meer uren op me nemen hier, dat zou redelijk betalen enzo."
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 09:42

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_m8660to6u91qbbmu4
Danny
Weer krulde mijn linker mondhoek om, en ik knikte nadat ik mijn handen in mijn broekzakken had geschoven. 'Snap ik. Is je geraden ook trouwens.' Dat dreigementje was uiteraard als grap bedoeld, en dat wisten we allebei - gezien ik er zoals gewoonlijk weer bij grijnsde. Nu was het mijn moment om mijn lippen te bevochten. Met opgetrokken wenkbrauwen trok ik mijn hoofd terug zodra ze haar vinger opstak, en semi-ongelovig staarde ik haar aan. Voordat ik het wist had iemand haar naam alweer gezegd en volgde er een aantal opmerkingen van nog steeds dezelfde drie meiden. Anderen waren gewoon hun ding aan het doen - althans, dat nam ik aan.
'Zeer populair. Straks gaat iedereen je aandacht vragen, en gaan ze je smeken hun schouder te kussen.'


Laatst aangepast door DayXdream op za 09 feb 2013, 09:42; in totaal 1 keer bewerkt
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:42

Alexis
Ik nam een klein slokje van mijn cola. 'Nog niet echt plannen dus,' constateerde ik. Ik kende het. Wat ik nu precies wilde doen wist ik namelijk nog steeds niet. Ja, het liefst wilde ik succesvolle zangeres worden, maar goed, wie wilde dat nou niet? Ik had teveel concurrentie, mensen die veel beter waren dan ik. Ik maakte geen kans. 'Ik zie jou niet echt in een bank werken, wel zie ik je je eigen tent openen, net zoiets als dit of zo,' zei ik schouderophalend. 'Ik weet ook niet precies waarom, maar het staat je wel.'


Aaah, ik moet nu gaan, ik weet alleen niet echt hoe je dit kan afronden?
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:45

Pfoe... we kunnen anders ook later verder? (Morgen ofzo)

Sebastian
"Dankje." Zei ik grijnzend. Dat was nog is een compliment. Alsof ik echt zo'n tent kon runnen. Ik dacht het niet, daar was ik te chaotisch voor. Ik wilde niet hard werken, ik wilde feesten, proberen, leven. De toekomst was voor mij een gat van onbenoemde dingen. 'Ik zou willen' en 'Ik moet' hoorde bij dat gat en ik hield niet van die zinnetjes. Het impliceerde onzekerheid en die wilde ik het liefst vermijden.

-
Veel plezier met uitgaan enzo! (:
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell za 09 feb 2013, 09:46

Ja, dat is ook prima! Ik zal er morgen op antwoorden! Waarschijnlijk vroeg aangezien ik nooit kan uitslapen, zelfs niet na het uitgaan..

Dankjewel!
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van fortisetliber za 09 feb 2013, 09:48

Boks em, ik kan ook nooit uitslapen!
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 09:49

Veel plezier schattie <3 En kon ik dat maar... Ik kan juist nooit me bed uit komen. Maak niet uit hoe laat ik ga slapen, ik blijf voor altijd in me nest liggen als 't aan mij ligt
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Departure za 09 feb 2013, 12:25

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_m3bw54iuv51r7ifqv

Sam. (Introductie)
Een knarsend geluid als onverzorgde tanden die over elkaar heen schoven was de ideale uitdrukking voor de ouderwetse grammofoon die een plaat aan het afspelen was midden in de verlaten koffiebar. Zoals het ken schetsend was voor een naald met een melodie en een geverfde hoorn was het verouderde muziek waar niemand meer bestaan van af wist, meestal gaand over onmogelijke liefdes en het leven dat een grote samensmeltingen zou moeten zijn. Op de hoek van de eikenhouten voering van de bar waar een van de vingers op waren gekruld stond een halfvol glas wodka, gedistilleerde drank dat op het moment naar mijn gevoelens leken te refereren, een helder en nagenoeg geurloze vloeistof dat nooit zijn bodem leek te bereiken. De voorhoofd was samen met de blonde lokken weg gegraven in een steunende hand. Deels uit frustratie en deels uit verveling. Daarbij waren de poel blauwe ogen naar beneden gegleden, tesamen een glazige blik en een onverzadigde uitdrukking dat de stenen van de muur aan het tellen was. De vrouw die het liedje had ingezongen had en destijds populair was geweest in de opera noten kreeg niet de kans om haar vereeuwigde glorie af te maken, want het volgende moment was er een hoop kabaal en de grammofoon kon de krassen van de plaat niet meer aan en was gestopt tot er een stilte in de tent begon te heersen. Dit was dus rust in het hartje van New York.
Departure
Departure

Aantal berichten : 286
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 feb 2013, 20:26



[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_inline_mhzj65THlR1qz4rgp
Valerie
Mijn grijns werd breder toen hij een dreigement naar mijn hoofd gooide. Oké, ik zal me er aan houden. Ik rolde met mijn ogen toen er opmerkingen over me gemaakt werden, nog even en ik zou ze allemaal een stamp in hun gezicht geven. Mijn zelfbeheersing was niet zo goed wat dat betreft. Ik sloeg mijn ogen kort neer en mijn rechter mondhoek ging omhoog, waardoor er aan één kant een kuiltje ontstond. ' Ah, je hoeft niet jaloers te zijn hoor Danny ' zei ik met een glimlach. Na die woorden sloeg ik mijn ogen neer. ' Jij kan altijd die lievelingetjes nog vragen of ze je schouder willen kussen, of je kont. Hebben ze vast géén problemen mee. ' mijn stem was sarcastisch, neutraal. Maar aan mijn ogen was duidelijk te merken dat ik het als een soort van grap bedoelde
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream za 09 feb 2013, 23:41

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tomstu3
Danny
Zacht plukte ik aan de kraag van mijn witte t-shirt, en even streek ik bondig met mijn vingertoppen over de huid waar Valerie een kus op had gegeven. Ik voelde haar lippen op de een of andere manier nog zitten. Met omgekrulde mondhoeken keek ik langzaam weg en haalde ik mijn schouders op. Ik sloeg mijn ogen neer, en met een bedenkelijke blik ontdeed ik me van mijn handschoenen. Bij haar opvolgende woorden begon ik weer te grijnzen, en zocht ik voor haar ogen na een kort knikje.
'Dat hoop ik dan maar. Anders word ik heel erg zielig.'
Bondig gaf ik haar een knipoog, en nonchalant kieperde ik mijn handschoenen op de grond. Langzaam bukte ik voorover om mijn flesje water te pakken, en nam ik een slok zodra ik de dop eraf had gedraaid.
'Dus...' mompelde ik toen, langzaam even wegkijkend naar mijn schoenen. 'Heb je zo iets te doen?' Ik zocht weer voor haar ogen waarna mijn linker mondhoek weer omkrulde, en ik snoof.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail za 09 feb 2013, 23:56

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_inline_mhq4kls4Y71qz4rgp
Valerie
Mijn ogen gleden over zijn lichaam toen hij met zijn vingers over de plek streek waar ik een kus had gegeven. Een korte lach kon ik niet onderdrukken en met een gekanteld hoofd keek ik hem aan. Bij zijn woorden knikte ik kort terwijl ik mijn wenkbrauwen optrok. ' Dus ' herhaalde ik hem met een brede grijns. ' Ik heb zo niets te doen, waarom ?' ik wiebelde speels met mijn wenkbrauwen en beet kort op mijn lip.

Even eten XO
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 00:23

Kon geen goede gif vinden. Dan maar deze. En is goed schattie <3
[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 049ls8
Danny
Ik had mijn hoofd gekanteld bij haar volgende zetten, en het was overduidelijk dat we elkaar op de een of andere manier waren aan het "plagen" waren. Mijn mondhoeken kreeg ik inmiddels niet meer als een horizontale streek geperst, en mijn ogen bleven gericht op de hare. Een zacht lachje ontsnapte mijn keel.
'Nou,' ging ik toen verder. Een vriend kwam langslopen - een lange slordige bruine jongen in zijn trainingspak en zijn haren kort en kroezelig geknipt - en stevig pakte hij m'n hand beet om vervolgens onze schouders tegen elkaar aan te drukken.
'Ay matey- Gotya som-' Sterk onduidelijk dialect, accent, wat dan ook, dat had hij. 'Shush-' Ik keek hem doordringend aan toen hij een stap naar achteren zette en keek even in mijn handpalm waar het gevraagde zakje met cocaïne in lag. 'Thanks,' mompelde ik. 'Now fuck off-'
Langzaam liet ik mijn hand in mijn broekzak zakken om zo het zakje voor Valerie te verbergen, en ik keek André even na die nog een paar keer had omgekeken en een grijns had geschonken. Ook ik had even gegrijnsd, en richtte me toen weer op Valerie.
'Sorry,' mompelde ik toen laconiek. 'Maar- Ik heb ook niets te doen... Dus kunnen we samen wat gaan doen, als je dat wilt.'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail zo 10 feb 2013, 00:31

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_inline_mg4q7lTeRl1ry2j2u
Valerie.
Mijn ogen twinkelde toen ik nog steeds in de zijne staarde. Nog geen minuut later stond er een jongen naast hem, een slordige, lange jongen. Zo'n soort jongen waar ik nog wel eens problemen mee zou kunnen krijgen, die me iets in de weg zou kunnen leggen. Dat straalde hij uit. Bedenkelijk en wantrouwend volgde ik de woorden, mijn gedachten gingen alleen maar van what the fuck. Toen Danny weer begon te praten opende ik mijn mond en klikte even met mijn tong. 'Oké' zei ik nonchalant. Ik rolde even met mijn ogen en keek hem toen weer aan. ' Dus... wat word het? '
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 00:43

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_mdwn3gBmXW1r59dhto1_500
Danny
Even had ik haar aangegaapt terwijl ze weer voor mijn ogen had gezocht. Ik knabbelde op de binnenkant van mijn wang en glimlachte bondig zodra ze een bevestiging gaf, en tuurde weer over haar schouder naar de meisjes die ondertussen alweer met andere dingen bezig waren. 'Leuk,' antwoordde ik toen droog. Ik grinnikte even en bracht weer langzaam het flesje naar mijn lippen. Na een bondig slokje haalde ik diep adem.
'We kunnen naar een cafeetje gaan...' Ik perste mijn lippen even op elkaar en wendde mijn blik op mijn knokkels. 'We kunnen wat gaan eten...' Wauw, creatief man. Langzaam wendde ik mijn blik naar het plafond en drukte ik mijn tong tegen de binnenkant van mijn wang waarna ik even moest grijnzen. 'Of we gaan naar mijn appartement, en nemen daar iets? Kan ik me meteen even omkleden, heb namelijk me normale kleding niet mee.' Een leugen, maar goed.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail zo 10 feb 2013, 00:48

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_inline_mfyp8zFOTR1ry2j2u
Valerie
Ik keek naar zijn ogen terwijl hij een slok van zijn water nam. Mijn tong gleed even langs mijn lippen en ik luisterde naar zijn voorstellen. Met een droog hoofd keek ik hem aan, the usual. Na zijn normale voorstellen kwam de vraag om naar zijn appartement te gaan, ik knikte bondig en streek een haar achter mijn oor.
' Ik denk dat ik voor dat laatste ga, maar dan ga ik me wel eerst even omkleden. ' zei ik met een grijns. Mijn hoofd bewoog naar links waarna ik knikte, in de richting van mijn sporttas.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 01:01

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_lrr35j9prO1qbzdxyo1_500
Danny
Afwachtend bleef ik haar aanstaren. Ik droeg een kalme, nonchalante uitstraling. Mijn ogen stonden slaperig, maar mijn mondhoeken waren nog altijd heimelijk omgekruld. Zodra ze meldde dat ze voor het laatste voorstel ging, knikte ook ik, en beet ik op mijn onderlip zodra ze over haar sporttas boog. Niet gaan grijnzen, niet gaan grijnzen, let niet op die pleuris lijers achter je. Oké, gefaald. Een zacht gegrinnik ontsnapte mijn keel, en even had ik over mijn schouder naar achteren gekeken. 'Piss off,' had ik met mijn lippen gearticuleerd, waarna André van Valerie naar mij wees, en vervolgens het blowjob gebaar maakte doormiddel van zijn wang op te blazen- je kent het wel. Of Valerie het gezien had wist ik niet, maar goed. 'Zal ik hier wachtten- of geef ik je het gewoon het adres van m'n home?' Ik trok even mijn wenkbrauwen op en krabbelde aan mijn bovenarm. Ze had vast wel een auto, toch?
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail zo 10 feb 2013, 01:12


[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_inline_mfmaqtjWvP1ry2j2u
Valerie
Toen ik voorover boog om mijn sporttas over mijn schouder te gooien hoorde ik Danny grinniken. Terwijl ik mijn wenkbrauwen lichtjes optrok en kort op de binnenkant van mijn wang beet draaide ik me langzaam om. Het enige wat ik nog zag was de jongen, die net naast Danny had gezien. Hij was aan het gebaren, praten. Waarschijnlijk ging het over mij, of Danny. Maar de grootste kans was dat het over mij ging, dat was al wel gewoon geworden in deze klas. Ik klikte zacht met mijn tong toen hij me weer aankeek. ' Ik ehm ' mompelde ik terwijl ik even over mijn voorhoofd streek. ' Ik ben zo klaar met omkleden, maar je mag ook alvast gaan hoor. ' Ik trok de rits van mijn sporttas open en wilde mijn kleding eruit halen, met een ruk trok ik het eruit.. hierdoor viel ook een schoon lingerie setje op de grond. Fijn. Zo nonchalant mogelijk bukte ik voorover en raapte mijn ondergoed op waarna ik het weer terug in mijn sporttas stopte. Ik hoorde meteen weer wat gemompel om me heen, maar trok me er niets van aan.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 01:24

(Ik ga echt stuk om deze gif, vooral omdat k zn stem in me hoofd hoor van die scene xD Jammer dat je die niet hoort bij een gif)
[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_mhq5xl42jv1qaubbdo1_500
Danny
Met licht getuite lippen staarde ik haar toe - zo nu en dan weg kijkend gezien ik geen op de vingers kijkend type wilde lijken. Mijn ogen ontmoette de hare echter weer zodra ze langzaam haar gezicht terug naar het mijne draaide - of nouja, ze leek langs me heen naar André te kijken. Zacht knabbelde ik op mijn onderlip en wiebelde ik wat nonchalant met mijn hoofd heen en weer terwijl ik naar het plafond staarde - alsof ik een liedje zong in mijn hoofd. Zodra ze meldde dat ik mocht blijven wachtten maar ook best alvast mocht gaan, sloeg ik mijn ogen weer op haar neer en wilde ik net mijn mond opentrekken om te spreken. Echter lag toen ineens haar lingerie setje open en bloot voor... ja, voor mijn neus. De manier waarop ze het zo nonchalant mogelijk opraapte liet me mijn hoofd kantelen en zacht maakte ik een "ohoh" geluidjes terwijl ik daarna zachtjes begon te lachen. Me bekommeren om de opmerkingen die her en der werden gemaakt - al verstond ik die niet - deed ik niet.
'Ik wacht wel,' knikte ik toen - mijn sporttas oppakkend en om mijn schouder gooiend nadat ik mijn handschoenen erin had gepropt. Laconiek viste ik het flesje water weer van de vloer en zocht ik weer voor haar verschijning.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 01:27

(oke, hier is die scene, wopwop *grinnikt) https://www.youtube.com/watch?v=LWu4zdc5y_k
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Bombshell zo 10 feb 2013, 01:31

fortisetliber schreef:Pfoe... we kunnen anders ook later verder? (Morgen ofzo)

Sebastian
"Dankje." Zei ik grijnzend. Dat was nog is een compliment. Alsof ik echt zo'n tent kon runnen. Ik dacht het niet, daar was ik te chaotisch voor. Ik wilde niet hard werken, ik wilde feesten, proberen, leven. De toekomst was voor mij een gat van onbenoemde dingen. 'Ik zou willen' en 'Ik moet' hoorde bij dat gat en ik hield niet van die zinnetjes. Het impliceerde onzekerheid en die wilde ik het liefst vermijden.

-
Veel plezier met uitgaan enzo! (:

Alexis
Ik grinnikte terwijl ik nog een slokje cola nam. 'Geen dank hoor,' antwoordde ik. Weer keek ik om me heen. Voor dit tijdstip was het hier nog best druk, ik had niet gedacht dat zoveel mensen ook pas zo laat aten. Al waren de meeste mensen vast al bijna klaar en bleven nog even wat drinken. 'Hoezo eigenlijk dank je?' bedacht ik me ineens. 'Vind je dat soms een compliment?' Het was gewoon een bepaalde visie die ik had, niets groots. En aangezien hij hier zelf werkte, zag ik het hem zo overnemen.
Bombshell
Bombshell

Aantal berichten : 344
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail zo 10 feb 2013, 01:33

( Haha ik heb geen flauw idee van zijn stem :') )
[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_mf3khwlPvq1ry2j2u
Valerie
Een korte lach ontsnapte uit mijn mond toen hij zijn ' ohoh ' geluidje maakte. Mijn linker mondhoek krulde ik iets omhoog en er verscheen een kuiltje in mijn wang. Ik zag de jongens die achter Danny stonden weer wijzen, mompelen. Ik trok even een wenkbrauw op toen ik in de ogen van de jongen keek die net hier gestaan had. Kort daarna zocht ik de ogen van Danny weer en knikte. ' Ik ben zo terug. ' zei ik met een kleine glimlach. Langs hem heen liep ik naar de kleedruimtes, nog steeds met mijn tas op mijn schouder. Eenmaal binnen nam ik een hokje en liet ik de sportkleding van mijn lichaam zakken, mijn oude lingerie schoof ik uit en mijn oude spullen stopte ik in de tas. Waarna ik alles verwisselde voor nieuwe, schone kleding. Ik droeg een strakke jeans met een brede riem, een strak topje en een blazer. In de spiegel fatsoeneerde ik mijn haar een beetje en daarna liep ik terug naar de zaal.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 01:56

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_mg0j0muvfY1rrxzyjo2_250
Danny
Ik knikte goedkeurend naar Valerie toen ze meldde dat ze zo terug zou zijn, en volgde haar met mijn ogen terwijl ze weg ging. Knabbelend op mijn onderlip had ik blijven staan, mijn ene hand rustend in de broekzak waar het zakje drugs in zat, en de andere hand geklemd om de riem waar mijn sporttas aan hing. Zodra ik mijn naam hoorde keek ik op. André kwam eraan, met een nog onbekende jongen en twee bekenden.
'Oi Danny,' hij wees naar de onbekende "gabber" naast hem en tikte even z'n kin omhoog, 'Beck, from here, America. Say hello like human beings.'
'Go fuck yourself André,' gooide ik eruit.
'Yeah, go fuck yourself,' melde Nail toen die naast hem stond.
'Fuck you too Nail,' ging ik toen verder.
'Yeah, piss off.'
De jongen, Beck, balanceerde wat fronsend op zijn benen en staarde mij hatend aan. 'Eat shit, asshole.'
Vragend trok ik mijn wenkbrauwen op en trok ik mijn hoofd wat terug.
'Charming. Is dat hoe je elkaar gedag zegt, hedendaags in America? Ik moet nog veel leren.'
'Is dat hoe je elkaar gedag zegt in Engeland?' beet Beck toen terug.
'Chill man,' mompelde ik toen laconiek. 'Dat is Engelse humor, right André?'
'Yop-'
Ik zag in de verte Valerie weer aanlopen waarna mijn mond iets ging openhangen. Ik grinnikte even.
'Ok wankers, I'm going to new my chick-'
'goddago to mah new tjick-' André herhaalde mijn zin op zijn stom overdreven Amerikaans.
'Fuck off,' grinnikte ik weer als payback op André, en ik liep rechtstreeks door naar Valerie. 'Klaar om te gaan?'
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Fashitail zo 10 feb 2013, 02:01

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Tumblr_mf33j75YYN1ry2j2u
Valerie
Weer zag ik de groep jongens bij Danny staan. Ik besloot er niets over te vragen, dat leek me uiteindelijk toch het beste. Toen hij naar me toe kwam lopen glimlachte ik kleintjes. ' Ik ben klaar. ' mompelde ik zacht. Ik wierp kort een blik op de jongens die nog achter hem stonden en beet op mijn lip. Mijn sporttas gooide ik over mijn schouder waarna ik begon te lopen. Mijn schouder raakte één van de jongens die net bij Danny stonden en ik zette een stapje achteruit. ' Sorry. ' mompelde ik nonchalant, droog. Niet dat het pijn had gedaan, niet dat ik beleefd wilde zijn. Het was gewoon een reflex, normaal.
Fashitail
Fashitail

Aantal berichten : 655
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] NYC The city that never sleeps.  - Pagina 3 Empty Re: [Speeltopic] NYC The city that never sleeps.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum