Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] World of Hogwarts

+5
Esperanzana
fortisetliber
xCarousel
Turquoised
Departure
9 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel ma 11 feb 2013, 11:48

Lynn
Subtiel schraapte ik mijn keel, oké. Laat dat subtiel maar weg, maar ik deed het alleen maar om Emily een beetje te pesten. Er was rond dit tijdstip toch niemand meer buiten, en zeker niet nu. Al zou iemand ons horen. 'S nachts zou toch niemand het verboden bos in gaan. Dat was suïcidaal. Dat wij nou zo gestoord waren... "Dat dacht ik al," giechelde ik nog kort na en ik liep achter haar aan. Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Ik en bang? Ik bedoelde alleen maar dat jij dalijk geen nachtmerries krijgt," lachte ik en ik gaf haar een por. Daarna liep ik een stukje voor haar uit. De zaklamp scheen ik langs de paden. Tot nu toe leek het op een normaal bos. "Ik vind er eigenlijk niks aan tot nu toe," zei ik en ik trok mijn neusvleugels omhoog. Ik wachtte op de bewegingen van de bomen, maar zelfs die kwamen nu. "Winterslaap of zo," zei ik en ik gniffelde er zachtjes bij. Daarna richtte ik mijn zaklamp op Emily. "Gaat het nog goed of moet ik je mama al bellen?" vroeg ik.
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel ma 11 feb 2013, 11:54

Nathan
Mijn ogen vernauwde ik meteen tot spleetjes, gewoon omdat ik het zo beter kon zien in het donker. Het was bijzonder om deze jongen zo midden in de nacht in de gangen aan te treffen. Voor al omdat je zo weer naar boven gekickt kon worden, eigenlijk naar beneden. Maar dat terzijde. Dat was ook de reden dat ik mijn oren nog steeds half gespitst hield. Automatisch kopiëerde ik zijn houding - en liet ik mijn handen in mijn zakken glijden. In tegenstelling tot het zwarte gewijd dat hij aan had, stond ik hier gewoon in mijn aller daagse broek met een simpel wit shirt. Daarover heen had ik dan nog wel een zwart vest aangetrokken om het nog wat extra kleur te geven. Nou was zwarte niet echt een kleur waar je vrolijk van werd, maar het vest zat gewoon lekker. Het duurde even voordat ik mijn hoofd schudde. Zijn kaaklijn leek perfect gevormd te zijn, iets dat bijna magisch leek. - Net als zijn fel blauwe ogen die me helder en tegelijkertijd mysterieus aankeken. Wat ik van deze jongen moest vinden wist ik nog niet, maar iets in me zei dat ik nog heel veel contact met hem zou hebben. "Ik heb je wel is zien lopen vorig jaar, geloof ik. Maar we hebben nooit echt kennis gemaakt." Ik zette een stap naar voren en stak automatisch een hand uit, om mezelf voor te stellen. "Nathan."
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream ma 11 feb 2013, 22:40

Nigel
Laconiek haalde ik mijn toverstok uit mijn gelaat - merkend dat de jongen zijn focus van de ogen moest aanspannen om me goed te kunnen zien - en na een vluchtige zwaai plus het gemompel van het woorden "lumos" ontstond er een blauw klein lichtje aan het puntje van mijn toverstok. Mijn ogen bleven argwanend op de zijne gericht. De zijne, groen en groot terwijl de mijne blauw waren, klein en diepliggend. Mijn andere hand zat echter nog altijd in mijn broekzak geschoven, en na enige secondes had ik mijn houding weer veranderd tot kalm en stabiel. Ik tuitte bedachtzaam mijn lippen, bondig glimlachend bij zijn woorden, en ook ik zette een stap naar voren om na hem mezelf voor te stellen. Mijn hand wrong ik in de zijne, en ik schudde die bondig terwijl mijn linker mondhoek omkrulde - al stonden mijn ogen nog altijd emotieloos, alsof ik was gedrogeerd. 'Nigel,' sprak ik toen. 'Aangenaam, Nathan-' Mijn nieuwe kamergenoot.
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised di 12 feb 2013, 02:05

Emily
We slopen door het bos dat op het eerste oog niets bijzonders leek. Ik begon bijna te denken dat het allemaal een fabeltje was. Dat het allemaal maar was gedaan om Zweinstein's bekendheid. Ik grinnikte. 'Ja ja, tuurlijk,' zei ik sceptisch. 'Maak je maar geen zorgen om mij.' Ik wreef met mijn hand door haar haren waardoor het wild kwam te zitten. Sceptisch keek ik haar aan. 'Ja, boring as hell.' Ik schopte een steentje weg en tuitte lichtjes mijn lippen toen ik hoorde dat het steentje in de verte weer neerkwam. 'Wacht, hoor je dat?' vroeg ik. Ik bleef staan en keek zoekend om me heen terwijl ik mijn oren spitste. Stilte. Ik keek Lynn aan. Er klopte hier iets niet.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber di 12 feb 2013, 03:14

Dana
Ik knikte begrijpend. "Ik begrijp het." ik kwam even overeind en keek naar mijn hempje. Ik boog voorover en hield mijn hand op zijn rechterwang. Ik gaf hem een lange zoen, waarna ik hem weer losliet. "Ik ben niet zo," herhaalde ik hem. Ik liet mijn ogen over zijn perfecte gezicht glijden en kwam weer wat dichterbij om hem weer lang te zoenen. Dit keer wat heftiger dan voorgaande keren. Zachtjes drukte ik hem achterover op het bed.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana di 12 feb 2013, 04:19

James.
''En dat is mooi,'' mompelde ik. Ik voelde hoeveel heftiger de zoen werd en voelde ook hoe ikzelf het bed op geduwd werd, ik trok haar boven op me en mijn handen gleden over haar lichaam, mijn vingers duwden de rand van haar hempje wat omhoog en ik voelde haar zachte, egale, perfecte huid. Ik had mijn ogen gesloten en genoot ten volste van het moment. Vervolgens drukte ik kleine kusjes vol verlangen in haar nek.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber di 12 feb 2013, 05:06

Bijna klaar met leren, maar zag je berichtje in de chatbox, jammer maar nog succes! <3

Dana
Ik liet een klein geluidje uit bij zijn aanrakingen en ook ik streelde zijn blote rug. Ik wist niet wat ik van plan was, maar wist wel dat ik dit fijn vond. Ik leefde, zeker op dit moment, in het hier en nu, en als het zo liep, dan liep het zo. Ik zoende hem en keek hem daarna even aan. "Je bent lief," fluisterde ik. Ik luisterde even goed. Volgens mij was er niemand meer in de woonkamer. In dat geval was er dus haast geen risico meer dat er iemand binnen kwam. Ik zag wel waar dit heen ging.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana di 12 feb 2013, 07:47

Jaa, ik ken GS nu bijna. 40 pagina's stof, dusja. En dan nog ff natuurkunde maar das simpel :')

James
''Ik denk toch echt dat jij liever bent,'' zei ik met een kleine grijns. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en keek haar aan. Langzaam haalde ik haar topje nog wat verder op en keek haar aan voor een soort van toestemming. Ik beet op mijn lip en drukte nog een paar kusjes in haar hals en nek, en op dat speciale plekje onder je oor, waar je zo vaak over hoorde enzo. XD
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber di 12 feb 2013, 07:53

Awh goedzo!

Dana
Ik glimlachte en hebberig zoende ik hem. Ik keek hem ook aan en stribbelde niet tegen toen hij wat verder ging. Ik wist nog steeds niet wát me precies bezielde het te doen met een zo goed als vreemde, maar ach. Ik was bijna volwassen en wilde ook wel is experimenteren. Ik liet een zacht kreuntje uit bij zijn aanraking en nu streelde ik in plaats van zijn rug ook zijn onderrug en de rand van zijn boxer.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana di 12 feb 2013, 07:58

James.
Ik trok haar topje nu helemaal uit en mijn vingers gleden over haar gladde buik en rug, om zich langzaam te begeven naar haar borsten, die nog verborgen werden onder een beha. Ik onderdrukte een kreun onder haar aanrakingen en streelde een plukje haar uit haar gezicht. ''Je bent mooi,'' fluisterde ik, zoals ik eerder vandaag ook al had gezegd.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber di 12 feb 2013, 08:04

Dana
Ik zag hem kijken naar mijn lichtroze beha. Aan de randen zat roze kant, en de bandjes waren versierd met borduursel. Het was één van de lingerie-dingen (?) die ik in Londen had gekocht. Ik knoopte zijn overhemd van boven open en gooide het van zijn schouders. Ik ging helemaal achterover liggen en schudde mijn haar een beetje los. Ik glimlachte bij zijn compliment en zei, zonder stem, alleen met mijn lippen: "Jij ook," Ik trok zijn broek een stukje naar beneden om zijn billen te strelen .
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana di 12 feb 2013, 08:13

James
Ik leunde over haar heen en zonder gewicht op haar te leggen, wist ik wel al onze lichaamsdelen met elkaar in aanraking te laten komen. Ik zoende haar innig en vol verlangen waarna ik ons in een snelle beweging omrolde, waardoor zij nu boven lag. Mijn vingers gleden naar de sluiting van haar beha en in een ervaren beweging opende ik hem en vielen de bandjes langzaam van haar schouders af. Bij elk kledingstuk dat verdween, wist ik niet meer wat er met me gebeurde. Ik werd gehypnotiseerd door haar schoonheid en wilde alles rustiger, met meer passie doen, dan ik normaal zou willen.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber di 12 feb 2013, 08:16

Dana
Ik wreef zacht over zijn borst, en begon een spoor van kusjes af te leggen, van zijn nek naar zijn navel en terug. Met mijn handen opende ik zijn riem en keek hem licht vragend aan. Normaal was ik zo weloverwogen, wist ik wat ik ging doen en had ik een plan klaar, maar nu leek alles weg te vallen. Alle clichés klopte, ik wist niet meer wat me overkwam. Het enige wat ik nu wilde was zo dicht mogelijk bij hem zijn.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana di 12 feb 2013, 09:06

James
En toen kwam la momente supreme en was alles bijzonder en speciaal en voelde hij zich voor eens gelukkig en toen viel ze in zijn armen in slaap en werden ze weer wakker en gebeurde alles dankzij RPG patsboem in een moment. En tadaa, wakiewakie Damesie.
Ik rekte me langzaam uit en voelde opeens een kleine, redelijke naakte gestalte in mijn armen. Ik keek naar Dana en alle herinneringen van gisteravond kwamen weer terug. Ik probeerde haar niet te wekken en genoot van dit moment, waarop ze zo kalm in mijn armen lag.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber di 12 feb 2013, 09:09

Dana
Langzaam werd ik wakker van het licht en ik keek even omhoog. Daar zag ik James en glimlachend dacht ik aan gisteravond. Ik gaf hem een kus en zei: "Goedemorgen,"
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream di 12 feb 2013, 09:39

HAALOOEEEE SNOEJSES
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel di 12 feb 2013, 09:41

DayXdream schreef:HAALOOEEEE SNOEJSES
dit is té toevallig. :')
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana di 12 feb 2013, 09:47

Sorry lieverd ik ga even film kijken dan nog eenmaal gs doornemen. Morgen dan maar verder? Hha
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised di 12 feb 2013, 10:13

Meiden, ik ben voorlopig er voorlopig even niet om te RPG'en. De reden staat in de chatbox. Plaats hier nog even een berichtje zodat jullie het niet missen.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel di 12 feb 2013, 10:40

i've read it!
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel di 12 feb 2013, 10:44

Nathan
Mijn ogen fonkelden mee met het lampje van de spreuk. Het uiteinde van zijn toverstokje gaf licht alsof het vanzelfsprekend was. Een spreuk die ik zelf ook al tig keer had uitgevoerd, maar bij de jongen zag hij er op een of andere manier anders uit. "Nigel," herhaalde ik zijn naam. Ik trok beide mondhoeken omhoog en liet een schaapachtig gegrinnik los. "I've heard that name before. Your face looks familiar," sprak ik langzaam. Ik knikte er kort bij en schudde zijn hand, waarna ik hem weer in het warme plekje van mijn broekzak liet glijden. "Insgelijks." De jongen had iets- iets, dat ik in mezelf herkende. Maar tegelijk leek hij me wereldvreemd. Hoe was het mogelijk dat ik dit bijzondere gedaante nog nooit eerder had gezien. Althans- gezien had ik hem wel, maar ik had hem verder nooit in me opgenomen.

sorry, het gaat zo automatisch in het engels omdat ik eddie zijn stem er dan bij hoor D:
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van This_Is_My_Life di 12 feb 2013, 11:22

Hé meiden
This_Is_My_Life
This_Is_My_Life

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 05-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel di 12 feb 2013, 11:32

hoihoi c:
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 01:13

YOU'RE KIDDING ME RIGHT. IK BEN HIER TWEE DAGEN NIET & ER WORD GEWOON NIET GESPEELD?!
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel do 14 feb 2013, 01:13

YOU'RE KIDDING ME RIGHT. IK BEN HIER TWEE DAGEN NIET & ER WORD GEWOON NIET GESPEELD?!
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 7 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum