Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] World of Hogwarts

+5
Esperanzana
fortisetliber
xCarousel
Turquoised
Departure
9 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 04:49

James
Dana kleedde zich nooit erg expressief, was me opgevallen in de lessen. Ze was een beetje een grijs muisje, bij de rest van de meisjes. ''London, daar woon ik zelf.'' Zei ik met een kleine glimlach. Ik had haar zo tegen kunnen komen, al leek het me sterk dat zij zich in een club zou bevinden in London, daar leek ze me het type niet voor. Al wist ik natuurlijk niet waar ze woonde, ik woonde in de rijke poche buurt met grote villa's, die de meeste mensen hadden, terwijl ze er met hun gezin in verzopen. Bij ons was het echter precies pas, we hadden nog één logeerkamer over, en dan had Nick een schilderatelier, om zijn hobby op vrij te laten. We waren al lang blij dat hij dat niet meer op de rest van de witte wanden deed. ''Zeker,'' zei ik grinnikend. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en mijn rechter mondhoek krulde een beetje op. ''En jij?'' Ze leek me een verlegen typje, al was ze zeker niet op haar mondje gevallen. En ze hield zich staande bij mij, ook lovenswaardig.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 04:55

Ze hebben toch een schooluniform? Of bedoelt hij de variaties op het uniform? Of dragen ze geen uniform? :"D
Dana
Ik observeerde hem weer een tijdje. We stonden nog steeds zo. "Nice." Sprak ik rustig uit. Ik wiebelde kort met mijn wenkbrauwen bij zijn 'zeker'. Ik had deze vakantie een aantal leuke mensen ontmoet. In Londen Stefan, die zeker lief was. Hij was een dreuzel en viel als een blok voor me. Ach, het was best leuk geweest met hem. "Gaat wel," Zei ik glimlachend. "Maar de tovenaarswereld staat me in alle opzichten nog steeds meer aan dan de dreuzelwereld, zo ook de mensen enzo." Ik doelde op de jongens, of mannen hier bij de tovenaars. Ik kon alleen nog maar vallen op jongens die veel macht hadden, en vergeleken met tovenaars hadden dreuzels dat nooit.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 05:01

Lynn
Knikkend keek ik haar vol bewondering aan. "Wauw, het klinkt onwijs tof. Misschien ga ik daar mijn geld wel aan uit geven of zo." Dat was een van de problemen waar ik mee zat, althans. Het was totaal niet erg, maar toch. Ik had super veel geld, maar wist nooit waar ik het aan uit moest geven. "In Afrika schijnt het bloed-verziekend heet te zijn, dus wees er maar blij mee dan," grijnsde ik. "Achtentwintig graden. Wauw, dat is zooo heet!" zei ik vol ongeloof. Ik zakte verder onderuit toen ze me een duwtje had gegeven en trok opnieuw een geamuseerde grijns. "Daar moet je door heen kijken joh. Je ziet ze toch nooit meer terug." Ik haalde mijn schouders op. Zo zag ik het dan, maar mijn mening was wel vaker apart. Ik trok mijn mondhoeken omhoog bij haar bevestiging en besloot op een ander onderwerp door te gaan. "Heb jij een beetje een leuk rooster, or not?"
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 05:07

Haha variaties op uniform :') Ik snap je verwarring hoor! XD

James
Ik wist dat ze met haar zin doelde op de jongens in de tovenaarswereld en de jongens in de dreuzelwereld. Een kleine zelfvoldane grijns verscheen op mijn gezicht, die langzaam overging in een grinnik. ''Dus je valt wel op een beetje macht,'' zei ik grinnikend. Ik wist dat tovenaars veel meer te bieden hadden dan die armzalige dreuzels. Niet dat ik iets had tegen dreuzels, ze waren alleen gewoon zo, zo dom. Zoals een zo een meisje, Alice, ze had zichzelf zowat in mijn armen geworpen en was overwhelmed door mijn autoritaire en machtige uitstraling, die door veel dreuzels ook wel als arrogant werd beschouwd. Het was echter ook iets aan een tovenaar dat de dreuzels voelden, leek mij, want ze leken tovenaars altijd machtiger te vinden dan andere mede-dreuzels. Ach, het deerde mij niet veel waaróm ze precies op me vielen, het deed er toe dat ze het deden. ''Ik kan niet anders, dan het met je eens zijn,'' vervolgde ik mijn zin op een rustige toon. Mijn blik draaide zich weer naar buiten, om na een paar seconden, verveelt doordat het uitzicht veel minder interessant was dan haar lichaam en gezicht weer terug te draaien naar haar.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 05:11

Okie ik snap het al :'D

Dana
"Zeker, dat kan ik nou eenmaal niet ontkennen." Antwoordde ik rijnzend. Ik keek hem voor het eerst is goed aan en zag achter zijn brilletje een paar hele mooie ogen. Ik grinnikte om mijn eigen gedachten. Ik was niet desperate, ik vond hem gewoon wel knap. "Dreuzels zijn nou eenmaal niet interessant." Stelde ik, terwijl ik me van het uitzicht afdraaide om naar de andere kant te kijken. Ik draaide mijn hoofd even naar hem en lachte mijn witte, rechte tanden bloot. Mijn lippen krulden omhoog en ik liet mijn oogleden verleidelijk knipperen.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 05:25

Emily
Ik grinnikte even. 'Het is best leuk, ja. Maar het is niet iets wat je te vaak moet doen, want dan begint het saai te worden,' zei ik. Ik zette mijn tanden in de huid van de binnenkant van mijn wangen. Nee, cruiseboten had ik voorlopig wel voor gezien. Ik knikte en keek bedenkelijk voor me uit, alsof mijn gedachten ergens anders waren. 'Ja, klopt. Ik zou er nog wel graag een keer heen willen,' zei ik. De wereld rondreizen, daar droomde ik van. Naast een succesvolle tovenaar worden dan. Ik likte vluchtig langs mijn lippen. 'Ja, het was wel warm. Gelukkig wel op een draagbare manier,' zei ik. Ik had eigenlijk grotendeels van de tijd in het water besteed met een surfplank. De rest van de vakantie had ik veel aan kickboksen en atletiek gedaan. Ik trok mijn wenkbrauwen grijnzend op en keek haar aan. 'Zo zo, ik wist niet dat jij zo'n type was. Doe je wel eens aan onenightstands dan?' vroeg ik. Ze was wel jong, maar op zich zei dat niet veel. Ik was zelf ook niet echt een type die voor serieuze relaties ging, daar niet van. 'Eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt naar gekeken,' zei ik. 'En jouw rooster?'
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 05:26

James
''En alweer kan ik niet meer dan je je gelijk geven,'' zei ik met een kleine grijns op mijn lippen. Ik zag haar oogleden op en neer gaan in een verleidelijk knipperende beweging en de smirk (ik heb werkelijk geen idee wat smirk in het Nederlands is, google translate zegt onnozel lachje, maar zo interpreteer ik het persoonlijk niet) op mijn gezicht werd breder. Ik liep wat dichter naar haar toe en leunde voorover naar haar oor, waar mijn lippen nu vlak bij waren. ''Was dat nou een flirtende actie van jouw kant,'' fluisterde ik zachtjes, waarbij ik wist dat mijn warme adem haar huid zachtjes aaide. Ik trok me terug en mijn rechtermondhoek krulde omhoog. Ik was zeker machtig, en als ze daarop viel, was ze bij mij aan het goede adres. Ik liet het niet vaak zien, maar ik kon dingen doen, die het daglicht niet kon verdragen, met magie.

hahaha I love James.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 05:31

Haha I love him tooo. <3
Ik heb net Dames bedacht. (:
Dana
Rustig luisterde ik naar hem, en ik vertrok geen enkele spier, behalve die van mijn omhoog krullende lippen, toen hij een plotselinge move maakte. Ik grinnikte en heel zachtjes zei ik, terwijl ik nog wat dichterbij kwam: "Misschien." Ik was niet zo makkelijk en omdat hij al zo'n groot ego had, ging ik niet aan mijn stille verlangen toegeven. Hij had veel aanzien en ik moest toegeven dat ik het niet erg vond zo met hem te staan.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 05:33

Lynn
"Maar voor een aantal keer is het wel leuk dus?" vroeg ik met een glimlachje. "Hmm, het word tijd dat ik ook is een keer ga reizen. Ik ben zestien, en nog amper buiten Groot-Brittannië geweest. Ach, die tijd komt ooit nog wel. Aan het geld ligt het niet. Ik zoek alleen nog wat reispartners, aangezien mijn ouders niet willen," grijnsde ik en ik volgde haar handelingen toen haar wangen iets naar binnen gingen. Ze beet er dus op, althans daar ging ik van uit. "Waarschijnlijk in combinatie met het water en een bikini wel ja," antwoordde ik daarna. "Dat is ook vooral heel vervelend. Als er van die leuke jongens in zwembroek lopen en zo." Ik lachte en gaf haar daarna een duw. "Emily!" riep ik lachend. "Dat kan je toch niet zomaar vragen. Laten we het er op houden dat ik niet echt iemand van de relaties ben." Ik trok mijn wenkbrauwen geamuseerd omhoog en keek haar vragend aan. "Jij wel dan? Nou wil ik het weten ook." Het verbaasde me eigenlijk dat dit onderwerp nog nooit aan bod was gekomen bij ons. Ik kon het met Emily overal eigenlijk wel over hebben. "Mijn rooster is wel oké," antwoordde ik, nog steeds ontdaan van haar vraag.
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 05:43

Damesieeeee, how cutee <3

James
Ik was blij dat ze niet meteen toegaf, dat zorgde ervoor dat ik voor eenmaal in mijn leven ergens voor moest werken. Want werken zou ik, zij was mijn nieuwe doel. Meestal presenteerden meisjes zich voor me op een dienblaadje, klaar om te gebruiken en vervolgens weg te laten duwen, als afval. Het was niet mijn bedoeling ze zo te misbruiken, maar soms deden ze het ook met alle bewustzijn erbij, dan wilden ze bijna dat ik hen zo behandelde. Meisjes, ik zou ze nooit volledig begrijpen. Maar wat ze diep van wilden, hun verlangen, o, daar was ik goed in. Ik kon hen precies geven wat ze wilden. Een kleine grijns had zich op mijn gezicht gevormd en ik keek haar aan. Met een blik van; 'let the games begin'.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 05:47

Jeejjjj! <3

Dana
Grijnzend keek ik naar zijn ogen. Ik liet mijn hand heel even over zijn wang glijden en voelde heel lichte stoppels van, ik schatte, een dag oud. Mijn lach veranderde in een glimlach met gesloten mond terwijl ik even van hem wegkeek. Daarna keek ik hem weer aan met een even indringende blik. Ik boog weer wat naar hem toe en stond op mijn tenen om tegen hem te zeggen, in zijn oor: "Wat ben je van plan?"


Laatst aangepast door fortisetliber op zo 10 feb 2013, 05:49; in totaal 1 keer bewerkt
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 05:48

Emily
Ik haalde mijn schouders op. 'Ja, voor twee, hooguit drie keer is het wel leuk, hoor,' zei ik. 'Wel zal ik je aanraden dan een reis te nemen die op verschillende plaatsen stopt, want zo'n boot heb je vrij snel voor gezien.' Ik glimlachte en keek haar aan. 'Ik word het inmiddels eigenlijk ook zat om met mijn ouders te reizen. Ik denk dat ik de volgende vakantie alleen ga. Misschien kunnen we wel samen.' Ik grinnikte. Het was altijd wel leuk om met Lynn te praten. Ze was grappig. 'Ja, heel vervelend,' zei ik net zo sarcastisch. Oké, niet alle jongens waren even harig, maar het was niet dat ik een "zomerliefde" of iets dergelijks had. Niets serieus in elk geval. Ik barstte in het lachen uit. Negen van de tien keer stelde ik de vragen die in me opkwamen gewoon en kon het me verder weinig schelen hoe ze over zouden komen. 'Zo zo, little badass. Dat heb je me nooit verteld. Zijn er nog meer dingen die ik over je moet weten?' vroeg ik grijnzend. Ik haalde mijn schouders op. 'Hm, nou. Ik ben ook niet echt iemand die iets serieus zou beginnen. Ik ben gewoon niet echt heel veel bezig met dat soort dingen.' Ik boog wat voorover en legde mijn wang op mijn handpalm terwijl ik met mijn elleboog op mijn knie leunde. Vanaf opzij keek ik haar aan. 'Dat is mooi. Nog nieuwe leraren?' vroeg ik.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 05:59

James
''You're about to find out,'' fluisterde ik terug, en met die woorden duwde ik haar zachtjes maar dwingend tegen de wand achter haar en sloot ik haar tussen mijn armen op tegen de wand aan. ''Dus je houdt van macht, nietwaar?'' Mompelde ik met mijn lippen vlak tegen haar nek. ''Machtig ben ik zeker, dus wat dat betreft zit het al goed.'' Zonder een toverstaf te gebruiken, wist ik een luchtstroom om ons heen te veroorzaken, waardoor ze dichter tegen me aan werd gedrukt. Ik keek haar uitdagend aan, waarna ik mijn lippen zachtjes, maar dwingend op die van haar duwde. Ruimte voor haar om haar lippen weg te halen, meer dan genoeg ruimte om te antwoorden. De wind om ons heen verborg ons in ons eigen kleine plekje, voor niemand anders om te zien, voor niemand anders om te vinden.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 06:06

Dana
Zijn bewegingen en druk op me vond ik aan de ene kant naar, maar het was ook weer niet zo dwingend dat ik niets kon doen. Ik beantwoordde zijn vraag met een koort ge-hmm, als zowel nee als ja. Als ik nu gillend wilde wegrennen, kon ik dat gemakkelijk doen, ik was best sterk. Maar dat wilde ik niet, ik vond zijn lijf tegen het mijne aan fijn. Ik beantwoordde zijn kus met een zachte aanraking van mijn lippen op de zijne, waarna ik mijn tong zijn mond in liet glijden. Ik bleef bij hem staan en liet mijn handen over zijn schouders en nek glijden. God, wat deed ik? Onze eerste dag en ik stond nu al speeksel uit te wisselen met een random jongen. Nou ja, random? Als ik mijn vriendinnen hierover zou vertellen, dan zouden ze me zeker bewonderen. James was populair en had dus veel aanzien.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 06:14

Lynn
"Hmm, ik denk er nog wel even over na, want het klinkt als of er veel leukere dingen in de wereld te doen zijn dan het cruisen of zo'n boot." Ik trok mijn benen in en krulde mijn voeten over elkaar heen, zodat ik in de kleermaker zit kwam te zitten. "Een boot blijft een boot ofcourse. Het enige dat je kan doen is varen," lachte ik. Ik knikte. "Ja, samen lijkt me een prima idee. Samen interessante harige jongens bekijken." Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en lachte daarna opnieuw om haar net zo sarcastische gedrag. "Kan je na gaan wat ze aan hebben in Afrika als het zo warm is." Oké,d ie gedachte was heel raar, maar mannen kontjes waren gewoon leuk om naar te kijken. "Laat me, net als of jij nou zo'n braaf meisje bent," plaagde ik haar. Ik trok een kussen van de bank af en duwde die zacht in haar gezicht. "De tijd zal het leren." Ik schudde mijn hoofd. "Volgens mij niet."
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 06:15

James
Een grijns verscheen tegen haar lippen aan toen ze mijn zachte kus beantwoorde en ik wist dat ik haar nog niet had gewonnen maar dat dit zeker een begin was. Mijn vrienden zouden me vast vragen waarom ik zo veel moeite zou steken in een simpel meisje, maar ze was voor mijn part beter en interessanter dan die veel te makkelijke bimbo's waar zij op vielen. Mijn handen cirkelde zich om haar middel heen en ik hield haar zachtjes tegen me aan. Na een tijdje trok ik me terug en keek haar met een scheve lach aan. ''Eet het avondmaal bij mij aan de tafel.'' Zei ik en ik keek haar aan, vragend om een antwoord. De vraag was op een normale, zachte toon geweest, niet hoe ik de afgelopen tijd had gepraat. De arrogantie was wat afgezakt en ik keek haar nu gewoon glimlachend aan. Bijna normaal.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 06:40

Dana
Met mijn mond een heel klein beetje open nam ik wat afstand, nog steeds mijn handen op zijn schouders geplant. Ik schoot een beetje in de lach bij zijn verzoek. God, de laatste keer dat ik aan een andere tafel had gezeten was in mijn vierde jaar -het meest rebelse- toen ik een nieuwe vriendin in de afdeling Ravenklauw had gemaakt. Ik was bij haar gaan zitten maar voelde me er niet op mijn gemak. Nu was ik uiteraard sterker en ik kon voor mezelf opkomen en alles. Ik was wel erg toegeeflijk als ik bij hem kwam zitten. Na nog wat getwijfel en de het-boeit-me-allemaal-niks blik te hebben gegeven zei ik: "Oké." Ik trok mijn geplooide rokje recht en liet mijn handen toen even over zijn oren en zijn warrige haar glijden. Ik glimlachte om hem, om mij.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 06:52

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Tumblr_m70gv206fu1r16v74o1_500_large

James
Ik haalde mijn handen op een sexy manier door mijn haar en keek haar aan. ''Dat is dan geregeld.'' Zei ik met een grijns. ''Zullen we dan maar onderweg gaan?'' Ik begon al te lopen en hield mijn handen in mijn zakken terwijl ik haar aandachtig bekeek. Ze was een prachtig meisje, maar wel heel onschuldig ogend. Ik vroeg me af hoe ver ze ooit al was gegaan, of ze überhaupt ooit al 'het' met een jongen had gedaan. Het zou best kunnen van niet, al was ze wel zestien en daarmee was het wel een uitzondering. Zou ze een van die meisjes zijn die eeuwig zou wachten op de ware, die, volgens mij, toch niet bestond?
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 06:56

Ze is 17 haha :')
En ik ben er nog niet uit of ze maagd is of niet, ik denk het niet maar heb bedacht dat ze het alleen met haar laatste vriendje heeft gedaan ofzo :')
Dana
Grijnzend om zijn ogende onverschilligheid. Ik liep een stukje voor hem uit terwijl ik naar de lichtjes keek uit de dreuzelwereld. Je hoorde van alle kanten mensen richting de eetzaal lopen en James uitgebreid bekijken. Hij had meer aanzien dan ik in de eerste instantie dacht. Een vriendin van mij kwam aanlopen, maar toen ze James zag grijnsde ze alleen en stak ze een duim op. Beschaamd keek ik weg, maar toen inspecteerde ik James weer. Hij zag er echt sexy uit.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 07:09

James
Ik grijnsde bij het zien van haar vriendin en zag zelf ook een vriend van mij, vervolgens zag ik Jake en hij liep kort op me af. ''Hé man,'' zei ik en ik keek hem even glimlachend aan, waarna ik vervolgens een arm om Dana heen legde en haar naast me trok. ''Dana hier, eet zo mee. Dat is wel oke, toch?'' Jake knikte en stelde zich kort voor aan haar, hij zat eigenlijk niet bij Gryffindor maar at vrijwel altijd met mij. ''Ik zie je straks wel.'' Hij vertrok weer naar zijn vrienden. ''Dat is mijn broertje,'' zei ik glimlachend. Ik voelde de brandende ogen van een aantal meisjes op mij en vooral op de arm die om Dana heen lag. Ik grijnsde een klein grijnsje bij de gedachte dat ze zo jaloers waren op haar.
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 07:14

Ik zit hier als een gek voor mijn laptop scherm te glimlachen omdat ik ze zo leuk vind :')

Dana
Ik zag het aan mijn ogen voorbij gaan en glimlachte lief toen hij zich voorstelde. Toen James zijn arm om me heen sloeg moest ik voor een seconde of twee omschakelen. 'O-ké' ging door mijn hoofd. Vond James me interessant? Mooi? Anders? Ik kon geen reden verzinnen waarom hij nou zo voor me viel. Tenzij dat hij me misschien mooi om te zien vond. Dat had ik wel is gehoord. In dat geval was het snel afgelopen, maar ik had het idee dat hij op iets anders uit was. Ik grinnikte en zei: "Aardig broertje." Ik keek rond naar de boze blikken van meisjes en uit het niets, wat niets voor mij was, gaf ik James een kus op zijn mond. Gewoon omdat ik het leuk vond hoe hun blikken in mijn rug brandde. Jaloezie, dat was iets wat ik enkel naar anderen had ervaren, zij niet naar mij.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 07:26

Emily
Ik haalde mijn schouders op. 'Dat is wel zo, ja,' zei ik. 'Ik ben liever aan land.' Grijnzend schudde ik mijn hoofd bij haar opmerking. 'Op een cruiseboot kun je meer dan alleen varen, hoor.' Ik glimlachte. Het zou vast leuk zijn om samen met Lynn op vakantie te gaan. Met haar was het altijd wel gezellig. Ik ging niet met veel mensen om die jonger dan mij waren, maar Lynn was een uitzondering. 'Klinkt goed,' zei ik. Al bleef ik er bij dat het harige me niet beviel. Ik lachte. 'Nou ja, braaf zijn is saai. Carpe diem, nietwaar?' vroeg ik. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en rechtte mijn rug weer. 'Zeg eens, heb je binnen Zweinstein wel eens iemand ontmoet die je leuk vind of vond?' vroeg ik.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 07:33

Hahaha same here.

James
Ik was even overdonderd door haar kus, maar antwoordde een aantal seconden innig en keek haar toen met een grijns aan. Kennelijk bevielen haar de brandende, jaloerse blikken wel. Ze verbaasde me, dat had ze al meerdere keren gedaan deze middag. Meestal verbaasde niemand me, ik had mensen redelijk snel door, maar zij was als een mysterie, dat ik stukje bij beetje zou moeten doorgronden, om tot de kern door te kunnen dringen. We kwamen de grote zaal in en ik keek even rond, een zelfverzekerde arrogantie weer om me heen. Een grijns op mijn gezicht, ik liep met Dana naar de tafel van Gryffindor en ging zitten op mijn vaste plek en liet haar naast mij zitten. Het kon me niet zoveel schelen wie daar normaal zat, die schoof maar een plekje op. Tegenover ons zat Jake, de tweeling zat een stukje verderop. Rory zat aan de tafel van Huffelpuf en ik zag hem grootse gebaren maken naar een paar van zijn vrienden. Ik grinnikte en keek toen naar Dana en naar mijn vrienden. ''Jongens dit is Dana.'' Introduceerde ik haar kort en bondig en ik keek toen naar Jake. Toen een van mijn zogenaamde vrienden, een stukje verderop riep. ''Zo die heb je snel te pakken, heb je dr al genomen? I bet she is a wild one.'' Wierp ik diegene een dodelijke blik toe en zei ik: ''Don't you dare.''
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 07:41

Lynn
Instemmend knikte ik. "Daar kan ik me zeker wat bij voorstellen. Vaste grond en zo, geen schommelingen. Lijkt me toch het beste." Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Lijkt me toch nog steeds niks. Eer dat ik zo'n boot helemaal snap en de weg weet - liggen we alweer aan wal." Ik grijnsde en knikte daarna. "Of niet, alleen dat harige mag weg. We kiezen wel een land met verschillende jongens. Zonder haar." Ik zakte onderuit en gooide mijn benen nu op de tafel. Ik vond dat ik dat wel mocht. Er waren nu toch geen schoolhoofden aanwezig. "Precies. Braaf is saai, daarom ben ik er maar alvast vroeg mee begonnen." Ik haalde onbeschaamd mijn schouders op en dacht daarna na. "Nee volgens mij niet echt. Jij wel?" vroeg ik met een klein glimlachje.
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 07:42

Dana
Lachend keek ik naar de jongens. Het leek wel alsof hier simpelweg meer jongens waren, maar eigenlijk vond ik dat juist wel leuk. De platte humor van de laatste was misschien grof, alsnog liet ik een klein lachje mijn lippen sieren. Ik keek achterom en zag mijn beste vrienden, Navea, naar me lachen. Ze was duidelijk niet jaloers, maar juist trots op me. Ze had zelf al behoorlijk veel met jongens gedaan en op Zweinstein had ze met haar bruine haren en ogen veel bekijks. Na een korte toespraak van Professor Perkamentus verscheen het eten op tafel. Ik nam kleine hapjes van verschillende versnaperingen en had ondertussen leuke gesprekken met de mensen aan tafel. Ik keek even naar James. Dit had ik toch maar goed gefixt, vond ik dan.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 2 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum