Write For Fun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Speeltopic] World of Hogwarts

+5
Esperanzana
fortisetliber
xCarousel
Turquoised
Departure
9 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:05

Mason
Ik betwijfelde of iemand als ik er ook snel door heen zou lezen. Mijn leestempo lag veel lager dan die van de gemiddelde mensen. 'Ah, mooi,' zei ik, zonder er verder iets op in te brengen. Het was niet dat ik graag mijn handicap - zoals ik het zag - naar voren bracht en al helemaal niet bij zo'n intelligent iemand als Erin. 'Oh, dat is mooi. Ben je nog op reis geweest?' vroeg ik. Ik legde een boekenlegger op de pagina waar ik was gebleven en sloot het boek, zodat ik mijn concentratie volledig op Erin kon zetten, al was er steeds wel weer wat dat mijn aandacht trok. Ik keek naar verschillende punten, zonder dat ze echt heel bijzonder waren. Ook richtte ik steeds mijn blik af en toe op het meisje voor me. Mijn knie begon spastisch te bewegen waardoor mijn hak steeds tegen de grond aan kwam.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van thedolcevita zo 10 feb 2013, 11:17

Erin
'Nee, niet echt eigenlijk,' vertelde ik. 'Meer met familie rondgehangen en een aantal vrienden,' vertelde ik. 'Dat was het wel zo'n beetje, jij wel?' Vroeg ik en bestudeerde zijn bewegingen een beetje. Ik had ook niet echt de behoefte om in mijn eentje ofzo naar het buitenland te gaan, en anderen wilden niet mee.
thedolcevita
thedolcevita

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:18

K*t. En ik dacht dat ik nog wel zoveel wist over magie.

Emily

'Ach, dat zal vast wel meevallen. Ik weet wel zeker dat je fijn gezelschap zult zijn,' zei ik. Ik grinnikte even. Bij haar opmerking tuitte ik bedenkelijk mijn lippen. 'Nou, ik moet zeggen dat ik anders ook vrij ondeugend was, hoor,' zei ik. 'Dus je bent zeker niet de enige.' Ik knikte. De zusters waren altijd erg lief, maar ik kon me ontzettend aan hen ergeren. 'Precies, ja. Gelukkig ben ik niet vaak ziek.' Ik bleef achter de pilaar niet ver bij die van Lynn staan. Vanaf onze positie konden we elkaar zien en konden we zachtjes praten zonder dat iemand ons zou horen. Even dacht ik na. Na even gezwegen te hebben, haalde ik mijn toverstok uit mijn sok. Een vrij lange, glanzende stok gemaakt van roodhout. Zeker een bijzonder exemplaar. 'Salvio Hexia,' sprak ik waarbij ik de toverstok op Lynn richtte zonder dat deze daarbij achter de pilaar vandaan kwam. Het werkte, Lynn camoufleerde zich met haar achtergrond.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:22

Mason
Ik glimlachte. 'Oh nou, dat kan ook leuk zijn, toch?' vroeg ik. Ik schudde grinnikend mijn hoofd. Alleen de gedachte al dat ik ooit verder weg zou gaan dan Zweinstein, was moeilijk te realiseren. Nee, op vakantie gaan zat er voor iemand als ik niet in. Een hele leven hard werken, dat werd het waarschijnlijk. Niet dat ik er minder van zou gaan genieten dan iemand die wel op vakantie kon. Ik zou er het beste van maken. Misschien werd ik op een dag nog wel ontdekt op een verborgen talent.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van thedolcevita zo 10 feb 2013, 11:28

Erin
'Jaa, het was ook een prima vakantie,' knikte ik glimlachend en streek met mijn hand even over de broek die ik aanhad. 'Zit je hier eigenlijk al lang of niet?' Vroeg ik toen en daarmee bedoelde ik in de bibliotheek. Ik had er sinds na het avondeten eigenlijk al gezeten, maar vond de sfeer er altijd erg fijn. Heerlijk rustig.
thedolcevita
thedolcevita

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 11:29

Lynn
"Dat hoop ik dan maar voor je. Ik zie het als een compliment, dankje," grijnsde ik en ik werd meteen weer stil. We moesten stil blijven, of in ieder geval zacht. Anders werden we gepakt voor dat we überhaupt het kasteel uit waren. "Toch wel?" vroeg ik en ik keek haar met een speelse blik aan. Dat wist ik heus wel. Emily was een mooie meid, en daar zou ik het ook van nemen als ik haar was. Ik sloot mijn ogen kort toen ze de spreuk had uitgesproken en keek daarna naar mijn hand, die dezelfde kleur als de muur had gekregen. "Oeh, nice work," antwoordde ik zacht. Toen pas realiseerde ik me dat ik mijn eigen stokje was vergeten. "Damn, i forgot mine.." mompelde ik, maar meteen haalde ik mijn schouders op. "Niet nodig hoop ik." Zonder toverstok voelde ik me net een dreuzel, maar als dreuzel had ik ook altijd prima overlevingskansen. Een stokje had ik dus niet echt nodig, het was alleen handig tegen de magieën.
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 11:29

lol, ik ken anders echt geen spreuken :')

kels vind je het erg als ik ga slapen? Ik moet er vroeg uit en een goede concentratie hebben. Ik zit namelijk in de organisatie van Dance Tour en heb morgen de eerste vergadering.
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:34

Mason
Ik trok een bedenkelijk gezicht, waarbij ik naar het plafond staarde. Even zweeg ik. 'Dat weet ik eigenlijk niet meer, is dat raar?' vroeg ik. Ik wist mijn god niet meer hoe lang ik hier al zat. In elk geval had ik wel het avondeten bewoond. 'Heb jij je rooster al gezien?' vroeg ik. Ik had eigenlijk niet echt veel zin om weer lessen te moeten volgen, want ik wist toch wel dat ik zou falen. Van falen leerde je, dat wist ik ook wel, maar het was gewoon niet leuk als je elke keer faalde.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 11:35

Omg, dit is al open!>wkejbfjwrbgwregwr
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van thedolcevita zo 10 feb 2013, 11:37

Turquoised schreef:Mason
Ik trok een bedenkelijk gezicht, waarbij ik naar het plafond staarde. Even zweeg ik. 'Dat weet ik eigenlijk niet meer, is dat raar?' vroeg ik. Ik wist mijn god niet meer hoe lang ik hier al zat. In elk geval had ik wel het avondeten bewoond. 'Heb jij je rooster al gezien?' vroeg ik. Ik had eigenlijk niet echt veel zin om weer lessen te moeten volgen, want ik wist toch wel dat ik zou falen. Van falen leerde je, dat wist ik ook wel, maar het was gewoon niet leuk als je elke keer faalde.

Erin
'Haha nee hoor, je zit verzonken in je boek,' grinnikte ik. Al had ik dat ook echt wel eens gehad. 'Jup, heb hem al gezien, aardig druk,' mompelde ik. 'Vindt je niet?' Vroeg ik toen. Misschien was zijn rooster anders, omdat hij dit jaar overdeed, maar ik zou niet weten waarom,
thedolcevita
thedolcevita

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:40

Ik pluk ze ook allemaal gewoon van internet, uit boeken en ik vertaal ze naar het Latijn. Inmiddels ken ik er al wel een aantal uit mijn hoofd.

Emily
Ik glimlachte en streek een pluk ontsnapte haren achter mijn oor. 'Your welcome,' zei ik. Ik grinnikte geruisloos. 'Je moest eens weten,' fluisterde ik. Ik hoopte echt dat niemand ons door zou hebben, want het semester beginnen met problemen was zeker niets positiefs. 'Thanks,' zei ik. Ik wist de spreuken die ik zou nodig zou kunnen hebben vrijwel allemaal uit mijn hoofd. Met mijn intelligentie had ik het maar getroffen. Ik kon mezelf dan ook niet voor niets een volbloed noemen. Het was een teken van intelligentie, een goed uiterlijk en sterke krachten. 'Geeft niet, we zullen het hopelijk hierna niet meer nodig hebben.' Voor mezelf deed ik dezelfde spreuk. 'Kom, we moeten wel zachtjes zijn,' zei ik. Voorzichtig liep ik naar de in- en uitgang.

Geeft niet, schattie. We gaan morgen wel verder als je wilt!
Welterusten. <33
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 11:42

IS hier nog iemand die wilt spelen? haha (komt daar lekker laat mee)
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:42

Mason
Een beetje opgelucht haalde ik adem. 'Gelukkig maar,' zei ik. Apart was ik toch wel, dat kon niemand ontkennen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Tja, het verschilt gelukkig niet heel erg veel van vorig jaar, dus ik zal het vast wel volhouden.' De vakken waren vrijwel hetzelfde.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:44

Ik heb niemand meer voor je, sorry.
We kunnen op zich wel verder in CT, maar ik ben er niet heel erg lang meer.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van thedolcevita zo 10 feb 2013, 11:45

Erin
'Ah oké,' knikte ik begrijpelijk. 'Ik ben benieuwd, laatste jaartje..' Mompelde ik. Wat ik daarna wilde gaan doen? Ik had werkelijk nog geen idee. Ik kon het me a niet voorstellen om volgend jaar hier gewoon niet meer terug te komen.
thedolcevita
thedolcevita

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 11:46

Isgoedjes, ik ga even naar CT
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 11:48

Mason
Ik grijnsde. 'Ja, jij wel,' zei ik. 'Weet je al wat je hierna gaat doen?' Ik had er wel veel over nagedacht, maar ik wist nog niet zeker wat ik zou doen. Waarschijnlijk wel iets met de hand, want in letters en cijfers was ik niet goed. Ik had wat dingetjes in gedachten, maar ik wist het nog niet zeker.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van xCarousel zo 10 feb 2013, 11:49

Dan is het gooed. Thanks Kels. Well, i'm going to sleep now. Ik reageer morgen wel <3xx
xCarousel
xCarousel

Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Mystic Falls.

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van thedolcevita zo 10 feb 2013, 11:53

Turquoised schreef:Mason
Ik grijnsde. 'Ja, jij wel,' zei ik. 'Weet je al wat je hierna gaat doen?' Ik had er wel veel over nagedacht, maar ik wist nog niet zeker wat ik zou doen. Waarschijnlijk wel iets met de hand, want in letters en cijfers was ik niet goed. Ik had wat dingetjes in gedachten, maar ik wist het nog niet zeker.

Erin
'Nee, ik heb gewoon echt geen idee,' mompelde ik. 'Kan het me niet voorstellen om hier volgend jaar gewoon niet meer terug te komen..' Mompelde ik. 'Maar weet jij wel al wat, of ook niet?' Vroeg ik toen geïnteresseerd. Ik zou niet weten wat ik echt iets voor hem vind.
thedolcevita
thedolcevita

Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 12:02

Mason
Ik glimlachte. 'Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat zou ik ook heel moeilijk vinden, denk ik. Al heb ik nog een jaartje langer. Wat dat betreft wel een voordeel. Ik hoop dat ik me een beetje kan mengen met de studenten van mijn jaar en dat ik dit jaar natuurlijk wel gewoon haal,' ratelde ik. Ik tikte met mijn vingers op de tafel, wat voor doffe, zachte dreunen zorgde. Lichtjes schudde ik mijn hoofd. 'Nee, niet echt. Ik heb wel een aantal dingen die ik wel zou kunnen doen, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik veel plezier in mijn baan zou krijgen.' Erin kon elke kant op. Ze was overal slim genoeg voor en kon - zover ik wist - veel aan.
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 12:17

Ik heb al geantwoord in CT hoor schattie
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Turquoised zo 10 feb 2013, 12:18

Ja, ik zag het. Sorry, mijn pc viel uit. s:
Turquoised
Turquoised
Admin

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 27

https://writeforfun.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Esperanzana zo 10 feb 2013, 20:10

James.
"Nee!" Zei ik geschokt. Het is niet eens vaag mijn intentie geweest je in bed te krijgen, nooit en te nimmer. Je moet me geloven en ik weet dat dat met mijn reputatie moeilijk is maar ik geef om je." Ik keek haar aan en nam haar gezicht in mijn handen. "Ik weet dat je alle reden hebt me niet te vertrouwen, maar doe dat alsjeblieft toch. Je bent het eerste meisje waar ik echt om ggeef. Het eerste meisje waar ik serieus mee doe. Alsjeblieft dana vertrouw me." Fluisterde ik. "Ik moet zeggen dat ik het zeker niet erg zou vinden ooit met jou in bed te belanden," een kleine grijns verscheen op mijn gezicht. "Maar zolang jij dat niet wil, ik ook niet." Vervolgde ik mijn zin.

Nu pas een antwoord. Sorry knorry
Esperanzana
Esperanzana

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 04-02-13
Woonplaats : Hogwarts School for Witchcraft and Wizardry

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van fortisetliber zo 10 feb 2013, 20:40

Geeft niet lieeef.

Dana
Weer keek ik weg. Hoewel hij bijzonder geloofwaardig klonk deed ik toch onverschillig. Bij zijn laatste zin schoot ik in een oprechte lach. Ik pakte zijn ene hand en zei: "Oké, als je gewoon eerlijk blijft zien we wel waar dit heen gaat." Geen beloftes, gewoon een leuke avond moesten we kunnen hebben. Ik liep een stukje voor hem uit en keek naar de sterren die op dit tijdstip zo mooi aan de hemel stonden. Ik draaide me weer naar hem om en boog heel voorzichtig, teder naar oven om hem een lange kus te geven. Ik hield mijn ogen lang gesloten, zelfs toen we niet meer zoenden. Hij was bijzonder.
fortisetliber
fortisetliber

Aantal berichten : 439
Registratiedatum : 04-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van DayXdream zo 10 feb 2013, 20:46

Goedemorgen
DayXdream
DayXdream

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 04-02-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hogwarts

Terug naar boven Ga naar beneden

[Speeltopic] World of Hogwarts - Pagina 4 Empty Re: [Speeltopic] World of Hogwarts

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum